bölüm 1

7 0 0
                                    

      Lara dün gecenin ardından sabah erkenden kalkmıştı. Evde kimse yoktu. Annesi ve babası işe gitmişlerdi. Lara astım hastası olmasına rağmen hemen sigara paketinden bir sigara çıkartıp çakmakla yakmıştı. Telefonu açtı ve mesaj yoktu. Çünkü Lara sevgilisi öldükten sonra çok acı çekmişti ve telefon numarasını değiştirmişti. Bütün arkadaşları ondan habersizdi. Sadece telefon numarası değil, adresleride değişmişti.Londradan Türkiyeye gelmişlerdi. Lara'nın anne ve babası zaten Türkdü. Ama Lara doğmadan önce oraya yerleşmişlerdi. Ve artık Türkiyede devam ediyorlardi yaşamlarına. Lara okul hayatında başarısız bir kızdı. Elinde olmayan bir başarısızlıkti bu.

   Lara dışarıda dikkat çeken bir kızdı. Ve oldukça güzel bir sesi vardı. Piyano kursuna gitmişti kucukken. Ama suan hala ondaydi aklı. Uyuşturucu sebebiyle ölen sevgilisi. Adı Cenktı. Lara ne yaptıysa Cenki unutamaz oldu. Cenk öleli daha 3 ay bile olmamıştı. Ailesi sanki bu normal bir şeymiş gibi Laraya destek olmayıp üzülmemesi gerektiğini söylüyorlardı. 

      Laranın bugunki planı yine aynıydı. Bordo paltosunu giydi, şapkasınıda kafasına geçirdi. Sokaklarda yürürken hala Cenki düşünüyordu. Sigarasını yakıp sahile oturdu. Yağmur yağmıyordu ama hava oldukça kapalıydı. Sigara dumanını iyice çekiyordu hasta ciğerlerine. El ele yürüyen çiftleri gördükçe yutkunuyor canı daha çok yanıyordu. Ve tekrar eve doğru yürüdü. 

          Eve geldiğinde odasına geçip pencersinden bakıyordu. Tam karşı binada 19 yaşlarında bir genç oturuyordu. Adı Barıştı. Ve Cenkle neredeyse ikiz gibiydiler. Ama bu imkansızdı. Cenk ölmüştü. Bi kaç saniyeliğine göz göze geldiler ve genç cocuk gülümsedi Laraya. Lara hemen penceresini kapatıp perdeyi çekti. Yatağına uzanıp bu nasıl olabilir diye düşünüyordu. 

        Ertesi sabah Lara uyandığında 14 kasım Salı günüydü. Lara penceresini açtı ve derin bir nefes aldı. Bir kaç dakika sonra yine o genç perdesini aralayıp dışarı baktı. Laranın pencesine baktığı an Larayla yine göz göze gelmişlerdi. Lara bugun annesinin buzdolabının üstüne bıraktığı mor renkli not kağıdında yazanlar için alışverişe çıkacaktı. Hava yine kapalıydı ama yağmur yağmıyordu. Uzun kahverengi saçlarını örmüştü, koyu renkteki kot pantolonunu giymiş üzerinede siyah gömleğini ve bordo paltosunu giymişti. Apartman kapısından çıkarken birden başı döndü ve merdivenlerin demirini sıkıca tuttu. O sırada pencereden Larayı gören Barış hemen aşağıya inip Laranın elini tuttu...

      ACABA LARANIN BARIŞA TEPKİSİ NE OLACAK 2. BÖLÜM YAKINDA.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beni Yalnız Anlamayın.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin