..Początek..

1 0 0
                                    


Niewiadomo jak pewnego dnia na całej Ziemi pojawiła się mgła.. była ona gęsta i nikt nie widział w niej nawet swoich rąk szczęście mieli tylko ci co pozostawali w ukryciu tak zwanym dom.

w drugim dniu mgła ustąpiła jednak pojawiła się mała fioletowa kula przez którą wszystko się zaczęło.

Anastazia wraz z chłopakami Jerrym i Alexem odkryli kule jako pierwsi.

-Jerry zaczekaj na nas. powiedziała Anastazja próbując z Alexem go dogonić.

-On wyparował. Powiedział Alex i zaczął z Anastazją go szukać, aż go nie znaleźli.

Podbiegli do kuli przed którą leżał Jerry niestety nie ruszał się.

Alex szybko stwierdził że jest martwy ,więc zabrał Anastazje do domu i wyjaśnił rodzicom co się stało.

rodzice nie wierząc postanowili to sprawdzić wraz z strażą pożarną którą godzine wcześniej powiadomili o nieszczęściu.

wtedy ludzie odkryli czym jest kula , nazwali ją kulą nieszczęścia i zaczęli budować schrony po ziemią.

Z dnia na dzień na powierzchni pojawiały się dziwne istoty przypominające kiedyś niedźwiedzie i inne zwierzęta.Ciekawe jednak było to że pojawiały się tylko w nocy.

po miesiącu ludzie wychodzili na powierzchnię tylko gdy brakowało im jedzenia co stawało się mało kiedy.

Schron mógł pomieścić 8 milionów ludzi plus mieli rezerwe 1 miliona gdyby przypadkiem kogoś znaleźli.

W schronie były także osoby wyjątkowe takie jak wojskowi specjalnie szkoleni na przeżycie na powierzchi.






Drogi Czytelniku dziękuję że czytasz tą książke i mam na dzieje że zostaniesz na dłóższy czas

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PowierzchniaWhere stories live. Discover now