19

529 29 2
                                    

MoonieJoon❤️👌:

456 678 sa to páči MoonieJoon❤️👌:Výlet s mojou krásnou princeznou

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

456 678 sa to páči
MoonieJoon❤️👌:
Výlet s mojou krásnou princeznou

_____________________
PinkPrincessJinie👑:
UwU zlato milujem ťa
MoonieJoon❤️👌:
Aj ja teba

_____________________
S Jinom sme boli na výlete. "Joonie som hladný" išli sme do reštaurácie a objednali si jedlo. "Pôjdeš so mnou na wc potrebujem niečo vyriešiť" povedal mi Jin a nasadil svoj nadržany xicht hneď som vedel čo chce a tak som išiel s ním na wc. Zamkli sme sa v kabínke a začal som Jina bozkávať. Z jeho pier som sa presunul na krk zatiaľ čo som Jinovi robil fliačky na krku mi Jin rozopol nohavice. Vytiahol z nich môj penis otočila sa mi chrbtom a dal si dole nohavice. Bez prípravy ho do seba strčil a vytieklo mu pár sĺz. Po chvíľke sa začal Jin hýbať a vedel som že je to znamenie. Oprel som ho stenu a začal doň prirážať. "Ahhh~ Jo-Joonie r-ychlejšie" ako to dopovedal začal som doň prirážať rýchlejšie. "Ahh~ áno tam" narazil som na jeho uzlíček a snažil som sa prirážať len na to miesto. Jin kričal na celé záchody ale mne to nevadilo naopak bol som rád. "Daddy už " ako to povedal sa urobil. Jeho dierka sa tak zúžila že sa nedalo v nej pohnúť a na to som sa urobil. "Joonie bol si úžasný ďakujem ale ešte chcem" "2 kolo?" "Áno prosím" "doma zlatko trz sa upravíme a pôjdeme dopapať obed.

_____________________
Som tu zase trošku NAMJIN ale to Neva dúfam asi začnem pisať novú knihu ale nedám ju von pretože trz píšem 2 a tak no a napíšte že či chcete NAMJIN alebo YOONMIN pls

Instagram [k.t.h.-j.j.k.]Where stories live. Discover now