11

12 1 0
                                    

crush 🐒🌚😂

siapa tau crush itu siapa ?? crush itu ialah sebentuk manusia yg kau teruja melihat dia  dan dia melihatkau seperti melihat tikus yang mencari cheese . ishh tkde kena mengena lah 😂

hahahah sebenarnya crush ni tafsiran dia bnyk . author pun tk tau nk describe guane .

tapi , mostly semua tau dan pernah ada crush . sama ada pernah kamu miliki , ataupun memandangnya dari jauhhh .

crush ni kebanyakkn belambak msa dekat sekolah . mcm keropok dekat pasar . haa mcm tu lah bnyk nye org yg dicrush kt sekolah .

ciri2 org yg dicrush ni author tk boleh lah nk describe satu2 . lain org , lain citarasanya kn ??

* crush is your fake feeling when you see a good looking person* .

yg di atas ni , author btul2 setuju . seratus peratus setuju . sebab kebanyakkn terkena gitu . boleh dikategorikan sebagai " love at a first sight " . tapi ni tepuk sebelah tgn je .

author tk prnh rse apa bestnya bercinta tpi dah bnyk sgt rse atau boleh dikatakn ' experience ?? ' dlm bab2 keciwa psl crush ( ee ada ke bnde alah ni ? 😂 )

sebenarnye , crush ni wujud utk menyusahkn hidup kamu2 . yelah , kamu terkenangkn org yg tk tau kamu hidup . nmpk dia je , terkinja nye bkn main lagi . klau ada pokok , boleh senggayut lagi kat situ . kk author merepek . tapi ada je kebaikan ye . for exmple , kau rse semangat je pergi sekolah . pastuh kau akn tersengih selalu . yg lwknye bila kau terserempak dgn dia kt tangga . halah2 rse mcm nk buat kuch kuch hotak kau kt situ lah 😂

---------------------------------------------------

mungkin ada yg bijak menyembunyikn perasaan , tpi smpai bila ? bila kamu tau crush kamu dah ada partner , kawan sekelas pulak tu ? tk panas ke hati 😏 tk jeles ke ?? jengjengjeng . terbongkar juga wktu tu .

kamu pendam je kn perasaan tu ? smpai bila ni ? tiap2 hari berangan , dia dtg pstuh ckp , " aku tau kau suka aku . apesal tk ckp awl2 sbb aku pun suka kau " . ini eh yg korg nak ??

lagi satu ni , bila kamu dah ada crush , msti akan ada rse terdetik dlm hati nk confess bkn ? semua ada . tpi yg jdi penghalang ye bila kamu tk yakin . biasa lah bnde ni jadi kot . lain lah yg jenis muka flawless , pipi merah , kening tipu . ni yg lulus dulu ni . yg muka tk boleh go ?? boleh jalan lah gitu ??

there are so many thorn that we need to accept if we want this . dan sebab tu , author pilih utk tak confess . sbb apa ? fhmkn je lah sndri 😩

lgipun crush ni dah bnyk kali dtg dan pergi . ( mne pernah dtg pun haih ) kdg tgk good looking person pun dah tkde rse apa dah . entahlah sbb penat skit hati sendri kut ?? jadi , the moral is , be careful when you said you have a crush . provide your physical and mental strength cause your life will totally changes .

pss / sis nk bgi semangat ni , klau kamu2 nk confess your feeling , sila lah tgk official mucic video syeryl syazwani * klau tak silap lah . your gonna love the ending . haa berangan lah dulu bnde tu sblm kau nk confess . kot2 bnde tu jadi kt kamu ? beruntung jugak kamu nanti . herher

                                          , kakakbebel .

Quotes .Where stories live. Discover now