Chara's POV.
Bylo krásne letní odpoledne a já si poletovala nad paloučkem ze zlatých květin a čekala jestli se zde někdo neobjeví. A kupodivu z povrchu sem spadla dívka.
Měla delší vlasy tmavě hnědé vlasy, modrý svetr s růžovými pruhy, modré šortky a tenisky.
Nelišila se moc od ostatních dokud si mě nevšimla. Zaskočilo mě to, nikdo z lidí si mě před tím nevšiml."Kd-o js-i?" Vykoktala na mě zmateně. Nikdy neviděla ducha jak vidím. Ušklíbla jsem se.
"Jsem Chara, budu tě provázet na cestě skrz podzemí." Škodolibě jsem se usmála a ona mi ho oplatila nechápavým pohledem.
"Aha, takže jsi něco jako průvodce, že?" Roztomile se usmála a já se začervenala.
"Přesně tak! A kdo jsi ty?""Fr-isk" odvětila mi, já se jen s úsměvem přikývla jakože chápu.
Frisk se vydala směrem do další místnosti a já ji následovala. Došli jsem k Floweymu a já se začala na něho culit. On na mě hodil pohled- WUT? a začal svůj dialog. "Ahoj! Já jsem Flowey! Flowey květina! Ty musíš být nová v podzemí že? Někdo by ti měl ukázat jak to tady chodí!" Náhle všechno zčernalo a já s Frisk jsme se objevily v boss room. Frisk vypadala vystrašeně ale odhodlaně zároveň. Je zajímavá... Pomyslela jsem si a lehla do prostoru. Po chvíli poslouchání Floweyho keců se tam objevila Toriel a odpálkovala ho. Škodolibě jsem se zasmála a všimla si Frisk jak se na mě mračí. Snad jí ho není líto, proboha...
Takže, tohle měl být díl z knížky Chara a Frisk, jenže ten nápad pak upadl a ani jedna z nás se k tomu nevrátila.
ČTEŠ
frisk x Chara (Příběh Který Skončil v Zapomění)
Fanfictionskakymaokywoamaoks ssomwskoays xd Jednoduše to není done Neřešte to Nechtějte víc Vaše Sia (Elí o ničem neví uwu)