Melanie Xhejms.P.O.V

Emri Im eshte Melanie Xhejms jam 16vjece dhe vazhdoj gjimnasin .Une jetoj ne Itali dhe endrra ime me e madhe eshte te behem balerine.Shoqja ime me e mire eshte Valeria nje vazje shume e tjeshte nuk flet me asnje por vetem me Mua shoqen e saj.
I pelqen te rrij vetem mbi libra dhe ndonjeher me ndihmon dhe mua.

Nje dite une konkuroj per te fituar sfiden e baletit .Une Isha pergatitur .Madje dhe levizjet e veshtira I kisha mesuar .Cdo stil cdo gje
Atje pashe Mikin .
Ai eshte djali I nje juristi.Te gjithe vajzat I afroheshin dhe I thoshin fjale te embla si :-Zmr Shpirt Martohu me Mua .etj qe une sdua ti kujtoj.

Por ai I largonte vazhdimisht ato .Une qendroja ne cep me Valerian e cila ishte duke lexuar Matematiken.

Nje fjlale te thoshte Miki ato e benin si pershembull :-Ju lutem largohuni nga ky vend sepse nuk eshte vend per vajza te "bukura" si ju .(ne fakt per Mikin Jo te bukura prandaj eshte me thonjza)
Dhe ato si shyne largoheshin sepse ishin mendjelehta.

Valeria shkoi ne tualet fiks ne kohen kur Miki mu afrua.

-Ckemi yll e do nje vallezim?-tha Miki por une e shperfilla.

-Jo falemimderit "zoteria "-thashe.

-Ashtu -tha ai.

Skena ishte bosh (Kishte ardhur shpejt)ai me terhoqi pas vetes dhe me tha te kerceja bashke me te.

Une u hutova pas tij dhe nisa te bindesha si vajzat e tjera cka ky djale kaq qe te terheq pas tij pas vetes mahnitese.

Kercimi filloi te behej me I eger me pas ai me puthi dhe aty une u riktheva .

-Largohu-thashe dhe u shkeputa nga ai.

-Pse -tha ai.

Une nuk e degjova por u largova.

Nuk mund ta besoja cbera jam thjesht 16vjec.

Pas 45min.

U pergatita per nr tim dhe
Valeria akoma po mesonte e lexonte Matematiken.

-Valeria-thashe uen.

-Po Melanie-tha Valeria.

-Akoma do mesosh?-thashe une.

-Jo😏😏😏 .....dmth Po😑😑😑😑😑😑😑😑😑-tha Valeria dhe koken e futi ne Mes te Matematikes.(ajo ehste e shkelqyer per mesimet te gjitha 10 ⭐)

Vesha veshjen e balerines dhe Dola ne skene.

Melanie

Melanie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miki P.O.V

Cfare femre askush sme reziston ne fakt te gjitha vajzat do ta donin nje kercim ose nje puthje qofte edhe nga larg.

Por ne fakt mu bind .

Meqe me lendove duke me thene se do te largohesh ashtu do bej dhe une me Ty.

Para se shfaqja te fillonte I thashe dicka babit ne vesh.Ajo po me veshtronte keqazo .

-Ba me bej nje nder-thashe .

-Po -tha Babi.

-E shikon ate vajzen atje -thashe .

-Po Melanie Xhejms-tah BABI.

-Shm veri noten me te ulet sepse ehste nje femer e ulet thuaj dhe gjykatesve dhe kujde se Mua me mashtroi -tahshe.

-Te lumte Miki flm qe me the mbase eshte nje prostitute-tha Babai.

-Je me I miri-thashe me vete .

-Gjykates Melanie Xhejms meriton noten me te ulet ok sepse eshte nje femer e ulet -tha Babai gjykatesve.

-Po Edmo po kush te tha-tha Mimina dhe Omara .

-Miki-tha Babi.

-Te Miki kemi besim ehste djale I mire I sinqerte ok-thane Mimina dhe Omara.

Shfaqja nisi une po shikoja djallezisht 😈😈😈😈😈😈😈😈😈

Ajo kercente shkelqyeshem por papritur fustani I saj u gris (plani I Mikit shkoi me suksese)

Ajo nuk kishte vehsur tanga por rregullueset me nje shuem parash ja kishin vehsur.

Te gjithe thonin Uuuuuuuuu dhe hidhin ne drejtim te saj gjerat qe kishin ne dore.

Ajo rreshqiti dhe ra me prapince drejt babit dhe une qe isha spektator .

-5per mua-tha Mamina

-6per Mua -tha Omara.

-4 per Mua -tha Babi.

-Mblidhni piket e saj dhe o zot cpartupesi-tha prezantuesi  I shfaqjes.

-5 nota me ulet e pare ndonjeher dhe konkursine e baletit e fiton Gloria Belingon-tha Prezantuesi

-Me masatare 9.5-tha Prezantuesi.

Te gjithe duartroksisnin per Glorian ndersa
Melanie u largua me Valeria.

Melanie P.O.V

-valeria-thashe.

Melanie nuk duhet te shkoje-tha Valeria duke me mbajtur Mua

Pasi I tregova mami dhe babit te pertitutat nuk kishin fund.

U mbylla ne dhome dhe vetem qaja.

Ai duhet ta kete bere Miki ai Miki .Pse duhej te bija ne dashuri me te.

Me Mikin nuk Isha njohur vetem ne ate shfaqje por ne shkolle jemi ne te njejten klase dhe duke vetem e pare kisha Rene ne dashuri me te.

Me Pas u miqesova por miqesia nuk zgjati shume ..........

Ai I poshtri me beri te Isha Prostitute qe une nuk jam .

Nuk e dua veten Jo nuk e dua ate.

U hodha nga kati I dyte dhe prinderit me cuan ne spital.

Doktori I tha se nuk ehste gje nuk Ka pesuar demtime serioze vetem se kisha thyer te dyja kembet doren e djathte.

Prinderit pasi u sherova me cuan jashte shtetit ne Londer.

Valeria si nje shoqe e ngushte I tha prinderve te shkonin atje ne Londer dhe meqe Valeria ishte vajza e vetme e familjes ata pranuan.

Shpresoj tju pelqej ky nuk eshte libri im I pare sepse Kam dhe librin me bashkepunim me princ_otbeib bitches in my bed por dhe Endrrat shuhen por to jo nuk mbetet prapa😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍puthje per ju😘😘😘😘😘😘😘





Endrrat shuhen por ti jo.Where stories live. Discover now