Άκουσα το ξυπνητήρι να χτυπάει και δεν ήθελα να πιστέψω ότι θα ήταν η πρώτη μου μέρα στο σχολείο... (Είχα άγχος πολύ)Ελεγα μιας και που ήταν η πρώτη μου μέρα στο σχολείο να φορέσω και κάτι ωραιο,οποτε κοίταξα την ντουλάπα μου και είπα να βάλω το αγαπημένο μου τζιν με τα σκισιματα και μια μπλούζα κοντή φούτερ που μου το είχε πάρει η κολλητή μου η Αγγελική
Ντύθηκα γρήγορα, και πήρα ένα τηλέφωνο την κολλητή μου να συναντηθούμε στην στάση του λεωφορείου να πάμε μαζί σχολείο.
Πηρα κάτι να φάω στο χέρι γιατί δεν προλάβαινα...Πήγα στην στάση και περίμενα την Αγγελική να ερθει για να πάμε σχολείο μαζί.... Έτσι όπως περίμενα κάποιος που έτρεχε έπεσε πάνω μου και εγώ έπεσα κάτω από το τόσο γρήγορα που έτρεχε,λεει συγνώμη και μου δίνει το χέρι του να με σηκώσει, εγώ τον κοιτάω στα υπέροχα γαλανά ματιά του που δεν μπορούσα να ξεχαζεψω,τελικά αποφασησα να του δώσω το χέρι μου και με σήκωσε.
Ήταν τόσο ωραίος φορούσε μια γκρι φόρμα και ένα μαύρο φανελάκι που μπορούσα να δω τους κοιλιακούς του από τον ιδρώτα του.... Τα μαλλια του ήταν κάστανα που τα είχε ελεύθερα και αυτό το Λουκ τον έκανε πολύ σεξι..... Μου χαμογέλασε και άρχιζε να τρέχει ξανά(ελπίζω να τον ξαναδώ είπα από μέσα μου
Αχχ τι ωραία στιγμή που ήταν υτη ελπίζω να τον ξαναδώ κάποτε...
Μετα από λίγο καθώς σκεφτόμουν τι έγινε με αυτό το αγόρι με ακουμπάει ένα χέρι πίσω στην πλάτη μου.. Γυρνάω και βλέπω την κολλητή μου με ένα τέλειο ντύσιμο... Της λέω πως ήταν ωραία όπως πάντα και αυτή το ίδιο, αγκαλιάστηκαμε γιατί είχα πολύ καιρό να την δω μετά την μετακόμιση, ήρθε το λεωφορείο μπήκαμε μέσα και μετά από λίγο φτάσαμε σχολείο...
Ωχχχχ το αγχως που είχαμε και οι δύο ήταν απερίγραπτο.. Τέλος πάντων πήγαμε να δούμε σε πια ταξη είμαστε..μαθαινουμε ότι είμαστε στο Γ2 πάμε εκεί και μας καλωσορίζει ο δάσκαλος στους μαθητές, εγώ από την ντροπή μου είχα το κεφάλι μου λίγο κάτω και δεν μπορούσα να δω τους μαθητές... Ενώ η Αγγελική δεν πολύ ντρεποταν.
Λέει η Αγγελική που θα καθίσουμε στον κύριο και λέει σε αυτό το θρανίο η δύο σας.. Πάμε εμείς καθόμαστε και με το που πάω να βάλω την τσάντα μου πίσω από την καρέκλα βλέπω αυτό το όμορφο αγόρι που γνώρισα στην στάση και μου χαμογελάει.. Εγώ από την ντροπή μου του χαμογελάω και γυρνάω κατευθείαν μπροστά... Η κολλητή μου με σκουνταει και αρχίζει να γελάει.
Χτυπισε το διάλειμμα βγαίνουμε έξω και βλέπεις όλα τα αγόρια της τάξης μας να είναι από πίσω μας να μας κοιτάνε και να λένε ο ένας στον άλλον τι ωραία μωρά που είναι οι καινούργιες.. Εμείς είχαμε κατακόκκινησει και αρχίσαμε ένα γρήγορα περπάτημα.....
Αγγελική:Με το που αρχίσαμε να περπατάμε γρηγορότερα είδα ένα ωραίο παιδί να με κοιτάει... Τον κοιτούσα και δεν έπαιρνε μάτι από πάνω μου το ίδιο και εγώ....
Φορούσε ένα τζιν και το είχε δίπλωσε και μια ωραία μαύρη μπλούζα κάπως κολλητή που ήταν τόσο τέλειος..
Γιασεμη:χαχαχαχα έβλεπα την κολλητή μου να κοιτάει ένα αγόρι και αυτός αυτήν εγώ είχα σκάσει στα γέλια... Ακόμα δεν ήρθαμε και γνωρίσαμε αυτά τα δύο παιδιά και οι δύο....
Μετά από λίγες ώρες σχολασαμε πήγαμε στην στάση πήραμε το λεωφορείο και πήγαμε στα σπίτια μας και η δύο.... Με το που φτάνω σπίτι με περνει η κολλητή μου τηλεφωνώ και με είχε πριξει για το καινούργιο αγόρι που κοιτουσε κανένα μισάωρο... Μου έλεγε ποτέ θα τον ξαναδεί και τέτοια.
Της κλίνω το κινητό και πήγα στην κουζίνα γιατί πεινούσα σαν λύκος έφαγα κάτι και πήγα να δω μια ταινία να περάσει η ώρα να κοιμηθώ.... Όταν τελείωσε η ταινία νύσταζα πολύ και πήγα να κοιμηθώ και ταυτόχρονα θυμόμουν τι έγινε σήμερα και με πήρε γρήγορα ο ύπνος😴
YOU ARE READING
2 Ερωτευμένα Κορίτσια💗
Romance2 κολλητές η Γιασεμη και η Αγγελική πανε σχολείο για πρώτη φορά πολλά θα αντιμετωπίσουν πολλά προβλήματα στο σχολείο και γενικά στην ζωή τους Αυτες θα γνωρίσουν 2 όμορφα αγόρια τι λέτε να ειναι ο χαρακτήρας τους και τι γίνει μεταξύ τους? 😮 Δείτε τ...