Deel1❤️

17 2 0
                                    

Perspectief Safiyea
Ewa ik ben Safiyea. Ik ben 19 jaar oud, heb geen familie alleen mijn neef. Hij heet Soufiane als hij geen familie van mij was had ik hem allang gefixt. " Alleen ik ben geen hoer net als de sommige meiden van tegenwoordig". 'Ewa back to the story'. Ik was altijd al enigs kind geweest. "Tot op een dag mijn ouders ontvoerd werden en ik ook". Ze hebben letterlijk mijn FUCKING OUDERS voor mijn ogen vermoord. En ik was toen nog 12 en wist niet wat ik moest doen. "Ik kwam bij me familie nadat ik ontsnapt was". Maar niet ze gingen mij troosten ofzo nee. Ze gooide me letterlijk op straat en ook letterlijk. 'Gelukkig was me neef er en we waren echt gewoon even oud'. Dus hij kwam voor me op en we gingen op ons zelf wonen. Terwijl we 12 waren maar dat was ook de dag dat we in de drugs gingen. "Op die dag veranderde dat me hele leven". En tot de dag van vandaag heb ik er geen spijt van. En Souf en ik zijn één van de grootste drugsdealers van Europa. Ik word uit me gedachte gehaald door Souf. "Hallo Safiyea leef je nog"? En zwaait met z'n hand voor me ogen. Ja wat is er vraag ik? Ik heb je ouders gevonden zegt die. Souf als dit een grap is hé vermoord ik je. "WAAROM ZOU IK FUCKING GRAPPEN MAKEN OVER JOUW OUDERS schreeuwt die". Ey kom niet tegen mij schreeuwen ja jij hebt tenminste nog je ouders. Ja en die heb ik laten vallen voor jou dus doe niet fucking koppig. Isgoed bel Pablo en Marouane en alle mannen dan gaan we op naar mijn ouders...........

stem💖

The Queen Of DrugsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu