Karakterler

449 17 3
                                    

 Zeynep Yılmaz: Lise Son sınıf öğrencisi 18 yaşında İyi kalpli yardım sever ve Zengin bir ailenin Tek kızıdır. Hiç yılmadan savaşma gibi özelliklere sahip olan Zeynep soyadının hakkını sonuna kadar verir. Kendisine Emir verilmesinden nefret eder. Sevgilisi olmasına rağmen hiç âşık olmamıştır. Âşık olmamakta onun işine gelir.

Kerem Sayer: Lise Son sınıf öğrencisi olan kerem 18 yaşındadır. Kendisi Gibi Varlıklı ailelerin çocukları olan can ve Sedat la çocukluk arkadaşıdır. Bu yakın arkadaşlar okul değiştirmek zorunda kalınca hayatların her şey birden bire altüst olur. Kerem asi ruhlu kendisine hayır denmesini sevmeyen her istediği kızı elde eden biridir. En nefret ettiği şey Emir verdiği şeyin yapılmamasıdır.

Can demircioğlu: 18 Yaşında olan can Kimi zaman sert, kimi zamanda şebek biridir. Pek kerem kadar cool bir duruşu yoktur ama onu her kez den farklı kılanda bu şebek halleridir. Kerem kadar sert duvarlarına yoktur. Can Ayrıca ilerde keremden gizli işler çevirmek gibi bir cesarete de sahiptir.

Sedat: Zengin bir ailenin tek çocuğudur. Tek çocuk olduğu için biraz şımarık birazda fazla dengesiz büyümüştür. Tuhaf şeyler yapmayı ve acayip partilere gitmeyi hobi haline getiren Sedat’ın aşk hayatına tamamen saçma sapan durumdadır. Çünkü kendisi keremin ayarladığı bütün kızları 2 sn de kaçırma özelliğine sahiptir. Sedat’ın bu saçma halleri kızların işine gelir.

Yağmur: Biraz Eğlence düşkünü cıvıl cıvıl bir kızdır. Onun için eğlenmek bu hayatta her şeyden önde gelir. Yağmur Zeynep ve Merve çocukluk arkadaşıdırlar. Aynı evde yaşayan üç kızdan en tembeli, en uyku düşkünü de yağmurdur. Sabahları aklında tek düşünce ‘’dünya nimetlerine aldırmayın uyuyun’’ sözü olur.  İyi kalpli ama canı yanınca Çok acımasız olabilecek bir kızdır.

Merve: Biraz Sert Müziklere takılır ve gürültüyü sever. Hiç bir şeyden korkusu olmayan cesur bir kızdır diğerlerinin aksine onun bu Tuhaf ‘’siyah’’  takılma durumları her ne kadar Biraz tuhaf karşılansa da Her kez zamanla ona çabuk alışır. Her ne kadar depresif gibi görünse de içinde bir yerlerde düğünlerde piste çıkıp göbek atan genç kız olduğu söylentiler içersinde.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIZLAR VE ERKEKLER #KVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin