CITATI

686 21 2
                                    

Voljeti je lijepo, voljeti je lako, ali voljeti kao ja ne može svatko! Koliko te volim to se teško piše, jer svaki trenutak ja te volim više!

Kada bih samo dva uzdaha imala, prvog bih koristila da te poljubim, a drugog da ti kažem koliko te volim.

Nije mi bitno gdje si ti a gdje sam ja, nije mi bitna ova daljina između nas, bitno je da si tu gdje trebaš biti - duboko u mom srcu.

Ako je voda poljubac, onda ti šaljem more, ako je lišće zagrljaj, onda ti šaljem šumu, ako ljubav traje zauvijek, onda ti šaljem vječnost.

Kad bi nebo bilo papir, a zvjezdice pisati znale, moju ljubav prema Tebi, opisati ne bi znale!.

Ljubav je rijeka koja se ne vraća, a uspomena na ljubav suzama se plaća!.

Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve što ljudima treba, ljubav je potok sto teče iz raja, a poljubac je mostić što dva srca spaja.

Truju me tvoje oči i njihov zavodljiv pogled, truju me tvoje usne i njihov slatki osmijeh. Ipak, na koljenima klečim i molim Boga da se od tog otrova nikad ne izlječim.

Moja ljubav tebe traži ti si moja sreća i ljepota reći ću ti sve bez laži ti si ljubav mog života.

Ljepota lako ne prolazi. U snovima se čak sanja. Bajke su samo utješni ljubavni nalazi. A trenutačno krv ti je tanja. Volim te, a ti mene ne. Čitaj prva slova rečenice te.

VOLIM TE...to je bar jasno, možda nisam trebala ali već je kasno. Ako želiš da odeš, idi, neka ti bude jer ja sam navikla da volim pogrešne ljude!.

Kao more što se njiše, kao kapi kiše, kao što vjetar puše, kao što srce voli i za ljubav moli. Kao kad sunce sja toliko te volim ja.

CITATIWhere stories live. Discover now