﹝ 𝒴𝑜𝓊 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝒶 𝓃𝑒𝓌 𝓂𝑒𝓈𝓈𝒶𝑔𝑒!﹞
𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐥𝐞?
𝖄𝖊𝖘 ┇ No
𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐭?
𝖄𝖊𝖘 ┇ No
Redirecting. . .
10%
███▒▒▒▒▒▒▒30%
█████▒▒▒▒▒50%
███████▒▒▒100%
██████████
Ę̵̧̨̡̧̢̢̧̨̢̧̲͖͓̰͍͙̣̘̜̠̲̰̲͍̹̣̝̻̪̦͚͉͔̻͕̼̩̩̖̖̤̳̟̳̜̬͎̮͕͔̣̜̮͇̠̥̺̺̹͉̝̤͇̝̬̱̱̼̤͖̣͎̫̥͈̫̲͈̰̘̣͖̭̟͉͔̪̥͕̼̬̦̘͈̱͙͓͈̺͉͇̪̫̬͚̪͖͎̘͍̮̼̤̯̞͈͖͑͛͂͒̿̃̇̈́͊͜͜͜͜͜ͅͅͅṛ̴̨̨̧̧̧̨̧̛̛̛̛̛̛̯͙͇̼̥̞̘̜̜͓͔͓̗͍̭̩̘̲͓͉͇̳̼̞̙̙̙̱̪̦͍̦̗̦̪͙͎̤̼͈̩͓̟̙̪͍͔̪͙̈̽̇̉̆͗̌̐̑̋̈́̔͊̑͂̀̏̃̔̿̇͗̋̆̈́̋͆̒̔̇̂̾̍̎̂̈́́̉͒̀͐́̔̀̈̑̽́̃͒̄̒͒̄̉͛̑̏̾͗̾̈́̐͊̾̈́̈́̓̐̀̔́͂́͛̋͗͑̈́͐͌̒̌̎́̇̀̂̉̆͌͐̿͌̄̌̈́͐̉̒̀̈͆͌̒̃̔̒͛̂͛̈́̌̐̇̔̅̚̕͘̚̚͘̚̕̚͜͜͝͝͝͝͠͝͠͝ͅȓ̴̢̢̧̧̡̡̡̨̡̧̧̛̲͉̳̬̠̙̺̟̲͉̰̹̰͚̱̼̥̱̬̥͕͎͕̞͔͖͎̼̪̲̩͍̟̺̼͕̩̟̮͕̦̟͈̠͕̫̤͕̠͔͈̞̫͓̝̻̫̥͈̺̮̙̺̝̪̟̝̻̪̼̜̰̭͎͓̮̪̠͖̤̟̼̭̝̟͓̼̮̳̙͈̙̮̘̤͎̤̪̦̯͇̞̣̹̖̙͚̙͉͈͓͉̤̪͖̬͙͈͖̹̺̙̰͔͚̅̿͛̂͑͒̓͑̂̄̈́̀̒̊̉̄̇̈́͒̊̈̊̿͂̒̄̈́͌̏̎́̈́̽̉̓̏̃͋̎̏͛̏͑̋͋̋͂̉͐̆́͊̀̅͊̆̈́̋̽̔́͋͗̿̀̑̏̀̈́͋̀́̏̏̽͂̋͒̆̎̆̓͒̈́̿̄̈́͂̓͆̽̈́̅͐͆̿͛̔͆̕̕̚̚͘̕͜͜͜͝͝͝͝͝͠͠͝͝ͅͅͅͅơ̴̧̢̨̢̡̨̡̧̨̨̧̢̧̛̼̼̥̣̤̠̪͉̰̗̠͓͚͍̭̟͎̩̗̘̤̤̳̱̮̰̭͙̫̰̣̦̤̰͇̞͕̱̝̻̰̼͚̳͙̞̯͖̖̩̖̭̜̖̲͈͈̘̞͙̺̼͇̙̝̲͕̭̮͈̭͚͎̪̜̱͕̱̝̫̮̱͔͇̼̞̲̘̟̭͈̦̬̹͙͍̪̟̼͍͚̭̟͓͉̟̲͎̭̦̣͔̼͇̜͎̦̦̩̍̊͐̔͆͌̂̃̈̿̈́̆͗̑̃̌͂͋̿͒̓̃̆̈́̎̐̑̈́͗̋̾͋̑̅͊͊͗̒͒̈̏̅̈́̐́̈́̽́̓͆̐̐̓͌̍̊̈́̉̀͂̏͋̇͐̈́̓̃͋̈́͒̉̇̈́͐͆̌̇͛̅̒͑̈̏̔́̾͗͐̏̕͘̚̚͘̚͜͜͜͜͜͜͝͝͠͝͝͝͝͠͠͝͠͠ͅͅr̴̛̛̛̙̖̼͇̦̯̭̫̘͍̯̔̑͒̈́̋͒̎̓̂̀͑̈́̾͌̏̎̆̆͛͊̊̋̈́͒̂̽͊̑̈́̅̿͐̿̂͗̎͑͛̈́̍̇͌̓͛͗̊̓͐͛̀̌͒̓̍͆̄̊͆͐́̔̍̄̉̋͒̿͐̈̓̆͆̇̊̆̈́̽̈̔͛̉͘̕̕̚̕̚̚͝͠͝͠͠͝ ̷̨̨̧̧̡̡̧̧̡̨̡̡̡̨̛̘̪͕͇͚̜̝̬̘̺̯̹͍̯̟͇͉͕̯͕͙̰̤̦͓̫̦̜̝̜̰̗͖̼̬̪̰̠̙̝͎̼͍̱͙͔͇̙̙̱̙̮͈̼̫̟͈̺̹̼̗͉͓͉̘̠̰͈͚̲̪̦͎͔̟̝̙͙̰͇̻̼̣̦̳̞̱̲̣̥̦͙͖̜̥͙̬̜̜̻̫͓͕̬͉̪̈́̈́̐͆̏͋̎̽̂̐͆́̏̌̀͐ͅͅf̸̡̦̭̦̤̗̩̰͚̦̫̪̲̬̪̦͛̀̀̍̓̀͋̆͑͋̔͌̅̆̓̋̌̍̃̋͆̊̈̅̈́̽́̉̔͗̃͑̚͝͠͝ͅͅḯ̷̧̢̢̨̡̡̨̢̛̛̛͚̞̼̯͈̳̭͚̩̰̰̫̩̮̠͇̞̥̖̮̰͎͖̠̜̻̗͍̞͖̘̫̬͕̥͔̜͇͎̥̹̳̹̣̤͍̼̝̩͖͖̦̘͙̼̭̣̱͍̯̫̩̦̤̖͇̟̪̹̰̎̒͂͑̽̍̑̐͐̾͂͊̑͂̍͌̏͌͒́̔̍͆̂̓̍̃͌̈̀̉͗̎͆̌͆̀̊͒̑͂̅͋̄̾̾̓͑̊̉̌͊̈́̈̀͌̔̄́̋̓̂̋͂͊̊̓͂̎̈́͆͐͌͊̾͗̓̿͒͗̈́̅̇̈́̈́̎͛̋̌̇̍̊͌̾͂͒͐̔̃̏̈́͛̃̔̀͛̍̈́́̎̽̏̍̕͘̕͘͘͘͘͜͜͜͜͠͝͝͠͝͝͝͠͠ͅͅl̸̨̧̨̨̨̥̜̦̳̦̱̟̭̪̻̞̦̰͓͙̰̼̦̜̝̞͓̥͎̱̰̮͈͉̱̱̱̩̻̗̭͎̻̠̙̥̤̩̘̣͓̥̗͖͖̜̳̟̠̪̬͉̫̠͙̔͂̉̀̆̔̽͂͆̈́̀̇̈́͒̾̽̽̑̃̄̈̋̇̅̑̋̈̔̓̽̂̾̆̆͌̂͒͒̃̑͐̈̏̐̃̊̊͐̅́͘̚̕̕͘̚͝͝ͅȩ̸̧̛̛̛̛̛̪̼̥̫͍̀̈́̈́̄̆̌̑̉́̌̄̓́̿̄̓̒͑͗͌̎̔͒̈́͂̅͆̓̓́̊̅̒̐͛̄͋̍͑̂̓̿̓̿̓̃̈́́̌͗͊͑̋̂̽̈́̏́̔̈́̈́́͐̃̆͐̔̈́̌̇̃̍͊̏̽͂͂̃̀̀̒̎͛̉̾̊̄̀̑̾̊̚̕͘̕̚͝͠͝͠͠͝͝͝͝͝͝͠ ̵̨̢̡̨̨̨̡̛͙͓͎̤̗̭̝͓̯̪̘̘̦̠͙̗̣͚͖̰̞͔͍̫̘̭̪̥͓̜̱͚̙͉͎̘̠̰̳͖̙͙͈͙̪̙̖̫͎͙͔̣͕̭̬̯̾͂͋͊͐̈́͆̊̆̑̆̊̊̈́͑͊̾̅͂͐̿̈́̓͛̔̈́̄̀̑̐͋̀̍͌̓͘̚͘̚̕͘̕̕͝͝ͅͅņ̶̧̧̡̢̨̢̫̜̲͚̳̦̤̲̗͚̙͔̼̘̜͈̙͍͎̠͈̰̬̙̰͔͚̯̱̖̼͈̖͚͈͓͖̘̝̤̪̣͉̣͉̗͈̙̭̬̥͙͚̲͖̪͈̹̝̼͙̣̝̬̝̭̝̮̥̮̥̞̝̫͕͇̹̬̖͓͔͍͎̦̘͔̳̻̣͇̼̬̃͒͑̄̂͒͋̕̕͜͜ͅͅơ̴̢̡̨̡̡̨̧̧̛̛̛̱̠͇̻̹͕̱͉͉͖̮̺̖̝̫̲̤̺̩͙̯̘͎͚̻͇͚̻̣̯̤͔̠͎̭̲̥̫̯̗͍̭̞̱̰̯̞̟̥͔̖̤̖̥̣̪͖̞̠̫͖̯̯̝̙̻͔̳̩̻̠͚͔̹͉̙͇̿͆̿̊̽̏̑͋̊̀̅̀́͐͗͒̑̒̀̽̿̽̿̀̎̓͊͂̒̆͆̓̓̌̍̈́͊̅̏̋̓͌̀͛͌̍̃̀̎̎̋̈͛͒̍̿̀͊̄̀̌͋̌̈̀͐͐̅͆̈́͆͗͛̏͛͛̃̈̈́̃̿̅̃̿̋̔̔̀̈́͆̿̈͋̿͗̈̃͑̈́͐̾̉̒̇́̒͛̓̏̿͋́̎͑̚͘̚̕̕͘͜͝͝͠͠͝͝͝t̴̨̡̡̡̨̖̻̯̠̺̬̣̜̮̪̼̰̰͈͍̤̲̮̻̺͉̳̬͚͖̼̩̙͓͙̼̪͉̪͇̝̮̜̲̫̹̺̖̰̞́͐̃̊͒͋̓͛̋͗̉̈̒̿̍͆͌̆͊͆̉̈͐̔̈́͌͂́̆͑̀̔͌̍͐͂̂͂̎̊̑̐̂̓̈̐̋͒̇͒̊̾͘͜͝͝͝͠͝ͅ ̷̨̨̢̡̧̡̢̨̛̛͍͕̪͚͙̯̜̝͉͈̞̹͎̪̤̟̞̻͇̥͕͖̺͇͉̩̜̯̠͈̮̝̪̺͔̮̻̙̙̞̣͚̙̰͙̟̹̖̗͙͖̲̥͚̙͍̲̣̞̥̘͚̦̳̜͈̩̖̥̪̰͙̦̩̟̠̱̤̖̪͍̳͇̭̳̪̰̲̪̗̲͚̏́̔̑̂̉̊͋́̌̀̾̂̈́͆͛̎̑̔̄̊̇̾̅̍͑̈͋̽̂̅͐̊́̓́̈́̿̈̔͊̈̿̾̽́͗̊̒͑͑̐̍̃̍̈́͆́̀́̅̅̿͌́͗͂̅̋̃̉̓̀̋̎̊̈́̈́̾́́̆̒̀̐̓͋͘͘̕̚͘̕̕̚͘͜͜͠͝͝͝͝͝ͅf̴̡̢̡̢̧̨̨̤͕̩̳̤̞̦͈͓͇̟̥̯̫̮̖̫͎͔͖̺̙͍̥̪̜̣̭̩̯̼͕͖̺̦͓̝͚̤̱͕͉͕̪̮̲̯̺̪̘͓̙͉̖̦̤͓̖̝̗̠̭̥̗̟̺͕̘̖͎̲̭̼̝̏̈̅́̏̉̓̑͊̄́̍̔̏̀͑͜͜͝ͅͅͅơ̴̡̢̨̢̨̢̢̢̨̧̨̧̮̟͈̥͙̫͔̺͎͙̯̦̹̭̠̘̼͔̩̪͍̝͔̤͔̜̱̦̞̞͚̥̳͙͎̯̗̠̥̣̥̬͎̦̼̪͙̬͙̲̩̰̳̣̘̘̻͈͖͈̘̜̭͉̼̤͙̲̖̣̖̝͍͇̻͔̱̜̦͉̺̙͈̟͓͚̥̯̗̪̖̘̳̣̝͖̗̭͇̥̘͔̠̱̩̯̈́͑̈́͌̈̈́̉͒̿̾̓͂͊̔̆͑̔͑̇̏̿̔͆̀͛͊͒̃̒͋̏̾̎̀́̈͛̉̂̍͐͗̆͗̉̔̄́̅͛̀̃͐̀͂́̈͊͛̈́́̓̂̌͘̕̚̚̕̚͘̕͜͝͠͝ͅͅͅͅͅư̶̡̡̙̻̩̠͉̜̩̙͍̘̦̳̟̩̗̖̥͇̫̣̩̪̳̣̳͕̫͍͙̙̬̝̣̜̪͚̹͖̮̲͔͇̗̙̥͓̪̝͂͜ͅń̷̢̡̧̧̢̡̢̲̠͎͚̩̝̠̺͚͉̳͎̹̭̹͙̘̣͇̝͓̝̗͍̩̦̠̙̳̲͕̯̝̠̖̞͉̭̥͕͎͖̘͙̤̪͈͈̼̳̘̣̜͎͇̖̜̤͙̦̩̺̟̙̮̺̫̥͚̦̦̞̙̯̹̹͕͍͙̼̃̒̔̀̊̄̑̃̀͑̋̊͌̎͐̓͆́͐̅͊̎̀̑̄͛͂̾̂͆̓̓̌̎͋͐̐̈͑̉̅̈́̋͊̽̔̂͑́̈́̾͐̓̑̑̓͑̓̈́̂̅̑͂̀̆̌̅̓́̿̕̕͘͜͠͝͝͠͝ͅḑ̶̨̧̢̧̼̣̤̗̜͍̖̘̲̜̼͙̱͇̜̹̥̻͚̠̻͔̦̭̙̱͇̼̤̹̖̬̜͔̭̱̰̞͓͓̬̳͉̻͍̦̱͙̣͈̳̲̇̑̋̍̎̔̔͋͛̉̅͐̍͒̇̽̕͜͜͜͝͝ͅͅ.̷̡̨̛̛̟̞̞̳̮͕̣͔̜̻̙̣̯̦̺̮͚̫͕̮͇̰͖̣̦̩̼͚̹̺͎͚̹̫͇̗̼͕̟̥̤̝̥̦̤̣̮̱͗͌̄̓̎̀̽̏͆̊͒̑̍̓̊͑̀͐̔̌̃͑͆̈́̑̅̂͛̄͛̾͋̆͗̾̾̊̈́͗̿͊͗̄̎̾̉̄̇̃̓̌́̎̂̈́̔̈̋̈̐̓̒̄̀̈͛̾̔̓͛̄̑̈́̈́͛͌̃́̈̀͗̓̔̓̽͘̕͘̕͘͘̚͠͠͝͝͝͝͠𝐖𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐫𝐲 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧?
𝖄𝖊𝖘 ┇ No
Redirecting. . .
10%
███▒▒▒▒▒▒▒30%
█████▒▒▒▒▒50%
███████▒▒▒100%
██████████﹝ 𝒻𝒾𝓁𝑒 𝒹𝑜𝓌𝓃𝓁𝑜𝒶𝒹𝑒𝒹!﹞
YOU ARE READING
❝ 𝒑𝒂𝒓𝒐𝒙𝒚𝒔𝒎 ❞
Random❛ ɢᴇᴛ ʀᴇᴀᴅʏ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ᴀᴛʜᴇɴᴀ。❜ ᴇxᴄʟᴜsɪᴠᴇʟʏ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴏғғɪᴄɪᴀʟ ᴢᴏᴅɪᴀᴄs ᴏғ ᴢᴏᴅɪᴀᴠᴇʀsᴇ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ。