💓

2K 126 10
                                    

အခ်စ္​ဆိုတာကိုစတင္​​ေတြ႔႐ွိခဲ့တဲ့အခ်ိန္​..

အသက္​ 16 ႏွစ္​..

ဘာမွမသိ​ေသးတဲ့က​ေလးသာသာအရြယ္​​ေတာ့မဟုတ္​ခဲ့ဘူး..

ဒါ​ေပမယ္​့ အခ်စ္​ဦးကလည္​းသူမဟုတ္​ခဲ့ဘူး

​​အခ်စ္​ဆံုးနဲ႔​ေနာက္​ဆံုးအခ်စ္​က​ေတာ့သူျဖစ္​မယ္​ထင္​တယ္​..

ၾကားဖူးတယ္​..
အသက္​16 ႏွစ္​မွာသ​ေဘာက်ခဲ့တဲ့သူကမင္​းရဲ႕တစ္​ဘဝလံုးကိုအမွတ္​ရ​ေစႏုိင္​တယ္​တဲ့...
(Credit becuz i like it)

အင္​း..ၾကည္​့ရတာဟုတ္​မယ္​ထင္​တယ္​..
_
_
_
_
တီး​ေတာင္​...

"ခန​ေလး လာၿပီ!!"

ဒုန္​း ဒုန္​း ဒုန္​း

ဒုတ္​..

ဘုန္​း..

"အ.."

႐ွက္​ျပာႏုိင္​လြန္​း​ေသာ taehyung ႏွင္​့
အက်င္​့ပါ​ေန​ေသာ​ေလွကားကိုတဒုန္​းဒုန္​းတဒိုင္​းဒိုင္​း​ေျပးဆင္​းတတ္​​ေသာအက်င္​့၏အက်ိဳးဆက္​..ဘာႏွင္​့ဝင္​တိုက္​မိမွန္​း​ေတာ့မသိ ခပ္​မာမာအရာတစ္​ခုႏွင္​့ဝင္​​ေစာင္​့ကာ ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚသို႔ဗုန္​းခနဲ

"ကိုယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ နာသြားလား
​ေဘ​ေဘး ?"

​ေဘ​ေဘး?

ယားက်ိက်ိျဖစ္​​ေစ​ေသာအ​ေခၚအ​ေဝၚ​ေၾကာင္​့တင္​းတင္​းမွိတ္​ထား​ေသာမ်က္​လံုးတို႔ကိုအလ်င္​အျမန္​ဖြင္​့ၾကည္​့မိသည္​...

မဲနက္​​ေန​ေသာမ်က္​ခံုးတန္​းတန္​းက​ထိကပ္​လုနီးပါး ႏွဖူး​ေျပ​ေျပ​ေပၚဝဲက်​ေန​ေသာဆံပင္​တို႔က​​ လ​ွန္​တင္​ထားရာမွက်ိဳးတိုးက်ဲတဲ..မ်က္​လံုးနက္​နက္​တို႔ျဖင္​့သူ႔အားစိုက္​ၾကည္​့​ေနခဲ့သည္​..

"ထလို႔ရႏုိင္​လား ​ေဘ​ေဘး?"

"​ေဘ​ေဘး?"

ဘယ္​​ေလာက္​ထိစိုက္​ၾကည္​့​ေနမိမွန္​းမသိ..မ်က္​ႏွာ​ေ႐ွ႕ကိုလက္​ျဖင္​့ကာျပမွ႐ွက္​ကိုး႐ွက္​ကန္​းလက္​႐ွိအခ်ိန္​ကိုျပန္​​ေရာက္​သည္​အထိ သူ႔မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕ကလူဟာအရမ္​း​ခန္​႔ညားသည္​..

"ဟင္​ ဘာ-ဘာျဖစ္​လို႔လဲ"

"ဘယ္​ထိသြား​ေသးလဲလို႔"

"မ-မထိဘူး ရ-ရတယ္​"

"ကိုယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​ တံခါးကဖြင္​့ထားတာနဲ႔ဝင္​လာလိုက္​တာ ​ေဘ​ေဘးဆင္​းလာတာကိုယ္​မျမင္​လိုက္​ဘူး"

စကားအဆံုးတြင္​ျပံဳးျပလိုက္​ခါမွထြက္​လာ​ေသာယုန္​သြား​ေလးႏွစ္​​ေခ်ာင္​းအားျမင္​ကာ​ေျခ​ေထာက္​​ေတာင္​မခိုင္​ခ်င္​ျဖစ္​သြားသည္​..ဒီလူသားသည္​သူျမင္​ဖူးသမ်ွထဲတြင္​အ​ေခ်ာဆံုးျဖစ္​သည္​..

"ဘယ္​သူလဲ?"

"ဟမ္​ အာ ကိုယ္​့--"

"နတ္​သားလား?"

"ခြီး ဟားဟ"

မ်က္​ႏွာႀကီးတခုလံုးနီရဲကာ​ေတာင္​့​ေတာင္​့ႀကီး​ေျပာ​ေန​ေသာအ​ေ႐ွ႕ကအ​ေကာင္​ငယ္​​ေလးအားၾကည္​့ကာjungkook ရီခ်င္​စိတ္​ကိုထိန္​းမရ..ျပဴး​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​​ေလးကိုျမင္​မွစိတ္​ထဲမ႐ိုးမရြႀကီးျဖစ္​လာသည္​မို႔..

"နတ္​သားမဟုတ္​ဘူး ကိိုကို "

"ကိုကို?"

ၾကားလိုက္​ရ​ေသာစကားအားသံ​ေယာင္​လိုက္​​ေျပာကာမွ ရင္​​ေတြကဗရမ္​းဗဒါ ခုန္​လာ​ေတာ့သည္​..အျပင္​အထိၾကား​ေလာက္​တဲ့အထိ အဆမတန္​ခုန္​​ေန​ေသာရင္​ဘက္​ကိုကိုင္​ကာ သူ႔အား​ေၾကာင္​ၾကည္​့​ေနရံုမွလြဲ၍..

​အခ်စ္​ဦး​ေၾကာင္​့​ေသဆံုးသြားၿပီဟုထင္​ခဲ့​ေသာႏွလံုးခုန္​သံ ထိုသူ​ႏွင္​့​ေတြ႔​ေသာည​ေနပိုင္​းအခ်ိန္​​ေလးအတြင္းမွာပင္​အဆအတန္​က်ယ္​​​ေလာင္​​ေနခဲ့သည္​...

ထိုည​ေနခင္​းတြင္​မိုးမ်ားသည္​းထန္​စြာရြာသြန္​း​ေနခဲ့သည္​...

ကိုယ္​့အားမ​ေမ့ႏုိင္​​ေအာင္​လုပ္​ခဲ့​ေသာဒီလူသားကို​ေတြ႔ရျခင္​းသည္​​ေနာက္​ဆံုးအႀကိမ္​ျဖစ္​ခဲ့သည္​ကို​ေတာ့မသိခဲ့..

သို႔​ေသာ္​ သူ႔ႏွင္​့ကိုယ္​ဇာတ္​လမ္​းကဒီမွာပင္​စၿပီးဒီမွာပင္​ဆံုးသည္​...

He means Mine

New fic guys!Hope u guys enjoys this one as much as u guys enjoyed my first fic "Only him".Thanks you so much for reading.If u guys love this,give me some vitamins so that i can wirte next part powerfully!💜

He means MineWhere stories live. Discover now