Nimi: Jeon S/N
Vanus: 21
Sugu: Naine
Õed/vennad: Kaksikvend Jeon Jungkook
Meeldib: Vennale närvidele käia, värske õhk, koerad, poistega ns flirtida, vennaga teha graffitit, vennaga pättusi teha, arvutimänge mängida.
Isiksus: Salapärane, armastab oma venda, sureks oma venna eest, on vahel täielik nunnu pall.
Nimi: Jeon Jungkook
Vanus: 21
Sugu: Mees
Õed/vennad: Kaksikõde Jeon S/N
Meeldib: Õde kiusata, nugadega mängida, õega graffitit teha, oma parima sõbraga olla, arvutimänge mängida.
Isiksus: Mingi täielik playboy, pole kunagi kedagi peale oma õe armastanud(õe-venna armastus, saate aru küll), sureks oma õe eest, arvab endast liiga palju vahel, samamoodi on täielik nunnupall mõnikord.👆🏻daddy versioon
👆🏻nunnupalli versioon
👆🏻njahm see pilk tappab tho
Nende vanemad on surnud ja vanavanemad keeldusid neid enda hoolde võtmast niiet kui S/N ja Kookie olid 9 aastat vanad ja nad tänaval elasid juhtus üks õhtu nii et Kookie kukkus puu otsast alla ja murdis jala ja S/N läks abi otsima aga ei leidnud ja hakkas nutma siis möödusid neli kena tüdrukut kes leidsid S/Ni õhtul tänavalt nutmas ja kui nad küsisid et mis on siis ta ütles et ta vend sai viga aga ta ei leia talle kusagilt abi, tüdrukud läksid appi ja viisid nad enda koju. Tuli välja et tüdrukute nimed on Lisa, Jennie, Jisoo ja Rose. Nad lubasid kaksikutel enda juurde elama jääda sest mingil põhjusel elasid nad seal üksi. Kui kaksikud olid 14 ostsid nad endale sinna lähedale oma maja. Need tüdrukud hakkasid S/Ni ja Kookie parimateks sõpradeks. S/Nil on toatüdruk nimega Lizzy ja Kookiel on Charles. Lizzy on orb ja Charles on tänava laps(tal oli narkarist ema). Nad saavad kaksikutega üsna hästi läbi.
Nimi: Kim Taehyung
Vanus: 22
Sugu: Mees
Õed/vennad: puudub
Meeldib: Jungkookiga aega veeta, S/Ni stalkida, muusikat kuulada, graffitit teha, politseid närvi ajada, arvutimänge mängida.
Isiksus:(praegu veel) playboy kui on purjus, endasse hoidev, tegelikult väga armas, soe ja kirglik inimene lihtsalt minevikuga pole hästi...Ta ema viskas ta tänavale kui ta 3ne oli, ta elatus iseseisvalt prügist kuni üks rikkas pere ta 5 aastaselt leidis. Nad võtsid ta endale ja kasvatasid nägusa poisi. Ta on neile väga tänulik kuigi pole kunagi suutnud neist mõelda kui emast ja isast.
Nii see on hetkel kõik. Maj tea... antke mulle commentites märku kui te selle FFi vastu huvi tunnete.
Mu eelmine FF... mõtteid ple enam... a ma üritan kuna siin on üks hull kes tahab seda lugeda niiet( ˘ ³˘)♥-Miss Lazy
YOU ARE READING
My twin-brothers best friend
FanfictionBTS/Taehyung FF, eesti keeles(ma tean et nimi on inglise keeles aga ikkagi), 18+ maybe....