Lizzy: Preili Jeon? Preili Jeon palun ärgake! Te jääte kooli hiljaks ja teie vend ütles et ta ei oota teid kauem kui 20 minutit.
Mina: Eeehm... ahh..? Aaa oot ee ütle talle et ta ei pea ootama ma lähen ise.
Lizzy: Just nii preili Jeon.
Mina: Mis ma selle preili Jeon-itamise kohta ütlesin?
Lizzy: Et ära tee?
Mina: Just, nii et kutsu mind S/N.
Lizzy: Jah pr- S/N.
Mina: Tubli tüdruk. Kui tahad võtta ülejäänud päev vabaks ma lähen ise Cookie ja Bluffiga jalutama. Polegi ammu käinud...
Lizzy:Ahh... aitäh S/N, ma olen väga tänulik!
Mina: Jaa jaa palun.
Lizzy: Kui see on kõik siis ma lähen nüüd ja ütlen teie vennale et ta ei ootaks teid. Ja ma lähen panen hommikusöögi ka valmis.
Mina: Jaa muidugi. Ja üks asi veel, ära teieta mind see on kuidagi... kuidagi liiga ametlik.
Lizzy: Olgu! Näeme hiljem!
Ta lahkus toast ja ma hakkasin riidesse panema. Tahtsin midagi mugavat nii ma siis valisingi selleNiisiis haarasin oma hommikusöögi sõin paar ampsu ja läksin garaasi. Võtsin oma beebi sest ma ei suutnud lihtsalt muud moodi...
Kookie on must vanem🤦🏻♀️ ja ta kiusab mind sellega. Ühesõnaga meie maja on sellineSee on minu tuba
Kookie tuba on selline
tal on oma gaming room kus ta on kui mind pole või tal igav on
peale selle on meil kaks koera, pomeran Cookie
ja samojeed Bluff
mu parimad sõbrad on Lisa, Jennie, Rose ja Jisoo, nad on mulle kui õed. Kõige parem sõbranna on mulle Lisa sest mulle tundub et tema saab minust kõige paremini aru.
Nii nii nii... ma teen tüdrukute tutvustuse järgmises osas🤗 keegi yldse loeb seda w? ma pole kindel...😕 aga mis seal ikka...
byeee💖-Miss Lazy
VOCÊ ESTÁ LENDO
My twin-brothers best friend
FanficBTS/Taehyung FF, eesti keeles(ma tean et nimi on inglise keeles aga ikkagi), 18+ maybe....