'Een zomeravond met jou, ik zou er zo van dromen.' klinkt het uit mijn telefoon. De wekker gaat weer.
Ik tast naar mijn Rosegold iPhone SE en ik klik op snooze. Hoewel ik een enorm fan ben van Monique Smit en Tim Douwsma (a/n hottie alert!), blijf ik toch nog even liggen.Dan schrik ik wakker. Chips! Ik heb me verslapen! Ik spring uit bed en begin me aan te kleden. Vandaag ga ik voor mijn geruite vans, mom jeans en mijn ACDC shirt. Ik doe mijn donkerblonde haar in een rommelige knot en ik doe wat make up op. Meestal draag ik bijna niks, alleen wat mascara en eyeliner om mijn grote groene irissen te accentueren. Verder laat ik mijn huid ademen.
Je hoort het misschien al, ik ben niet zoals alle andere meiden. Ik hou niet van fashion enzo, geef mij maar een mooie Halsey of Billie Eilish plaat. Uwu queens. Ik hoor niet zo bij de populaire groep. Ik heb heel eerlijk gezegd maar een kleine vriendengroep. Hoewel we niet met veel zijn, betekenen ze echt alles voor me. Britt Dekker, Dioni Jurado van B Brave, Gordon en Kees van der Staaij zijn echt mijn besties voor altijd. We hebben zelfs matching Claire's armbanden. Ik heb ook een internetbestie, ze heet Lillian Pumpernickel."Isabella Cornelia Evalien Mohammed!" hoor ik mijn crackhead moeder vanaf beneden roepen. Ik rol met mijn ogen. Mijn moeder is echt gemeen. Ze was vroeger super lief, maar alles veranderde toen mijn vader ons verliet voor Angela Merkel. Ze is me toen fysiek en mentaal gaan mishandelen. Ook is ze haar baan verloren. Dit was een gevolg van haar nieuwe verslaving aan gootsteenontstopper. Door geldproblemen is ze gaan gokken. Nu zijn we nog armer.
"Ja!?" Roep ik terug.
"Kom eens beneden! Ik moet je wat vertellen!" Ik loop de trap al af.
Als ik eenmaal aan de keukentafel zit, begint mijn moeder te vertellen.
"We hebben geen geld meer, ik heb alles opgegeten, omdat we ook geen geld meer hadden voor eten." Ik kijk haar raar aan. Sakkerju, dat zag ze. Ze geeft me een klap voor mijn quadricep. Ze laat een boer en het begint te stinken, dat komt vast door die chemicaliën uit de gootsteenontstopper."Doe niet zo brutaal, tering tyfuskind. Ik heb geld nodig, om nieuwe HG, doet wat het belooft, te kopen. Ik heb je verkocht, je vertrekt over zeven minuten en 37 seconden."
Ik schrik me rot, en vraag me af aan wie ik ben verkocht. Dan zie ik hem in de gang staan. Ben... ben ik nou de seksslaaf van Roel van Velzen?