ALKUTEKSTI ASIA
💕
oon uus täällä, oon kirjotellu tänne vanhalla käyttäjälläni. mä laitan tohon ton coverasian jossain vaiheessa, toivottavasti viihdytte lukiessanne tätä tarinaa!
💕
477 words
Luku 1
On täysin normaali ja kirkas aamu, ja Caroline herää sängystään väsyneenä, kuten aina. Tyttö menee heti ikkunalle katsomaan, että onko yön aikana satanut vettä, kuten sääennusteessa luki. Onnekseen sääennuste ei pitänyt paikkaansa, joten Caroline säästyy rumien, täysin kulahtaneiden kumisaappaiden laittamiselta, joten päätyy laittamaan mustat conversen kengät.Caroline tekee normaalit asiat, kuten yleensä. Tämän vanhemmat tulevat Carolinen ollessa keittiössä ilmoittamaan, että menevät ensi viikolla lomalle johonkin kaupunkiin, mutta eivät kertoneet minne, joten Carolinen tulisi pitää itsestään ja pikkusiskostaan Katesta huolta. Ensi viikolla alkaa muutenkin hiihtoloma, joten Caroline jo innoissaan pohtii, että mitä tekisi kotona, kun vanhemmat eivät ole kotona.
Caroline pukee ulkovaattensa päälle, ja vilkaisee kelloa. 8.47, joten bussi olisi ihan pian Carolinen talon vieressä olevalla bussipysäkillä. Tyttö kiirehtii pysäkille juuri ajoissa, ja on hetkessä koulullaan.
Caroline astuu ihmisten täyttäneitä tiilisiä portaita ylöspäin, ja kuuntelee ihmisten puhetta. Käytävillä puhuttiin erityisesti Jackista. Caroline ajatteli, että Jack oli kertonut näiden erosta koko koululle, kunnes kuunteli tarkemmin. "Missä Jack on, sehä ei ikinä myöhästy". Tosiaankin, missä Jack on?
Jack on Carolinen entinen poikaystävä, josta Caroline erosi eilen, sillä tajusi, että ei pidä pojista, vaan tytöistä. Se oli kivuliasta molemmille osapuolille, varsinkin Jackille. Caroline oli Jackille kuin henki ja elämä, niinkuin myös oli Carolinelle, kunnes alkoi miettimään suuntautumistaan tarkemmin. Caroline oli varma, että kumpikaan ei pääsisi erosta yli pitkään aikaan, mutta päätti tehdä sen silti.
Pian koulun kellot soivat merkiksi aamunavauksesta. Caroline yrittää etsiä parasta ystäväänsä, Undieta, mutta ei erota häntä ihmisjoukosta. Hän erotti vain huomionkaipuisen Sarahin, ja tämän mystisen poikaystävän, joita ei ole ikinä pitänyt kovin mukavina henkilöinä. Sarah on juuri se henkilö, jonka oletetaan omistavan kalleimmat vaatteet, ja niin kyllä omistaakin. Huhujen mukaan hän on saanut rahaa huumeita myymällä, jota Caroline ei tosisankaan usko.
Caroline menee nojaamaan seinään, ja katsoo kun ihmisiä tulvii saliin päin. Hän laittaa Undielle viestiä, ja kysyy missä tämä on. Undie kävelee juuri samaan aikaan koulun ovista sisään, ja vaistomaisesti kipittää Carolinen luo.
Koulu on hyvin vanha, ja opettajat siellä ovat surkeita. He ovat tiukkoja, ja antavat heille oppilaiden mielestä liikaa läksyjä. Aina kun opettajille valittaa läksyistä, niin he väittävät sen kuuluvan opetussuunitelmaan.
Caroline kävelee Undien kanssa saliin samalla hihittäen heidän erittäin oudolle matikan opettajalleen, Harrylle. Hän on hyvin mystinen, ja pukeutuu todella kirkkaisiin vaatteisiin. Tänään hänellä on päällä kirkkaan keltaiset housut, ja punainen villapaita, jonka selässä on ruskea likatahra, varmaan kahvia.
Koulun rehtori pyytää koulun oppilaiden asetettua näiden hiljentyä ja lähtee suoraan asiaan. Hän taputtelee mikkiään ja yskäisee hieman.
"Huomenta kaikille. Saimme tänään kuulla hieman ikävemmän asian. Eräs koulumme oppilaista on kadonnut. Ei tarvitse kuitenkaan panikoida, poliisit tutkivat asiaa. Jos siis näette Jack Grayta, niin ilmoittakaa koulun henkilökunnalle, tai poliiseille. Hyvää päivän jatkoa."
joo, tää oli vähän tylsä tää alku. voitte kertoa kommenteissa mielipidettänne, ja vinkkejä miten voisin parantaa tätä tarinaa 💕
YOU ARE READING
Kaikilla on salaisuus
AdventureMitä Southwestin koulussa tapahtui? Missä Jack on? Mitä kaikki tuntuu salaisuutta piilottelevan?