Dakle za početak NEMA POZNATIH LIČNOSTI, nema nemogućih misija, jednostavni zahtevi i sve što možete dobiti su jednostavni coveri. Možete zahtevati samo kakvu sliku bi želeli na primer ' Želim da na slici bude dvoje zaljubljenih koji se drže za ruke i šetaju.'
Ali poznate ličnosti ne.I sama knjiga ima naziv ' simple covers'.
Zahteve ostavljajte isključivo u komentarima i to u ovom poglavlju.Nemojte mi pisati u inbox.
-formular -
Naslov knjige:
Ime autora:
Žanr priče:
Opis priče:
Neki mali citat koji bi voleli na coveru:
- pravila -
1.U opisu tj.kratkom sadržaju vaše priče MORATE napisati da sam ja napravila cover nakon što ga dobijete.
2. Zapratite me kada dobijete cover.
3. VAŠA PRIČA MORA BITI OBJAVLJENA! (Ne primam zahteve za knjige koje nisu objavljene)
4. Možete najviše četiri covera da zahtevate, naravno za različite priče, ne samo za jednu.
5. Cover koristite minimum nedelju dana, jer ono ipak sam se trudila oko njega.
6. Nemojte da postavljate pitanja tipa ' Kada će cover biti gotov?', znači samo ako budete čekali cover duže od nedelju dana onda se javite u inbox. Ali inače ću gledati da ga napravim u roku od dva-tri dana. Molim za strpljenje.
7. Ako Vam se žuri sa coverom, samo bacite pogled na moju priču 'vetrovi promene' i ostavite iskren komentar i zapratite me na instagramu i u formularu za cover napišite VIP COVER, tako da znam, i dobićete cover preko redaa.
8. Ja mogu da Vam prihvatim cover, a isto tako i da odbijem ako nemam inspiracije ili nešto.
Dakle za odbijen cover -❌
A za prihvaćen cover - ✔U komentaru ću napisati da li ga primam.
Ovo su sve pravila koja ili poštujte ako ozbiljno želite cover ili jednostavno tražite od nekog drugog cover.