Bölüm şarkısı ( Little mix- only you)
***Sınıfın kapısında aniden durup son kez üstüme göz gezdirdim. Çünkü bu sınıfta o vardı. Derin bir nefes alıp kapı kolunu zorlanmadan açtım.
Gözlerim hızla onu aradı. Aha her zaman ki yerinde öğretmen masasının önünde oturuyordu. Beni fark etmemiş olmalı ki eli de ki gözlüğünü siliyordu.
Bir kaç kişinin 'öğretmen geldi' inkazı ile ayaklanmıştı. Gülümseyerek 'günaydın' dedi tatlı sesiyle beraber. Ona ayrıcalıklı olarak daha samimi gülümsedim.
Tüm sınıf otururken benim gözlerim onun üstündeydi. Giydiği okul eteği, ilikleri kapalı gömleğinin üstüne dökülen kahverengi saçları fazla güzeldi. Onu ilk gördüğüm zamandan sonra fazla değişmişti. Uzun saçlarını çenesinde kesmiş ve daha açık bir kahverengi ile kendini renklendirmişti.
- Geçen hafta nerede kaldık çocuklar?
Gözlerimi bu kez tüm sınıfta gezdirdim. Bir kaçı ilk andan uyurken, bir diğer topluluk beni kör olduğumu sanıyorlardı ki ellerinde ki telefonu burdan görebiliyordum. Dörtlü kız grubu ise fısır fısır konuşuyorlardı ki bu gün çekiştirdikleri kişi bendim.
Adımlarımı arka sıralara doğru atarken tek kaşımı kaldırdım. Göğüs dekolteli bluzumu kollarımı bağlamam ile daha çok aşağı indirmiştim. Bir kaç sapık öğrencimi gözleri göğsüme kaymıştı. Azgın ergenler içimden mırıldanırken, derin bir nefes aldım.
- Derste telefon kapalı olur, Amy ve grubu!
Tiz sesimle altılı grup başını kaldırıp yüzüme baktı. Tek kelime etmelerine izin vermeden elimi önlerine uzattım.
- çabuk verin!
Hepsi tek tek bırakırken, Black gözlerini üstüme dikmiş beni izliyordu. Gözlerimle elinde ki telefonu işaret ettim. Sinirle soluyup telefonu bana uzattı. Almak için uzandığım da geri çekmişti.
Tüm sınıf gülmemek için kendini tutarken sinirle kapıyı işaret ettim.
- Müdürün odası mi? Yoksa telefonun mu vereceksin Black?!
Telefonunu masaya sertçe bırakıp başını kollarının üstüne yaslamıştı. Sabır dileyerek masama ilerledim. O sırda Ariana'nın sesi kulaklarıma ulaştı.
" Eşeysiz üreme de kaldık Efendim.
~~~
05.04.2019"Jüpiter~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Touch Me
Short Story- Bu gün direk dansı yapmayı öğreneceğiz. " Ama direk dansı için uygun değil salonun. - Bu yüzden direk görevini sen göreceksin Ariana. 31.03.2019 "Jüpiter" |Hisexüel|