Kdo vlastně jsem?

31 1 0
                                    

Většina představování začíná tou nudnou větou : Jsem obyčejná dívka a bla bla bla.....ale jelikož se mi to zdá příliž nudné řeknu to trošku jinak. Ještě před půl rokem bych si tu nudnou větu dovolit mohla ale nyní již určitě ne. Takže před půl rokem sem byla holka jako každá jiná až na to že jsem neměla postavu modelky poslouchala jsem Justina Biebra a One Direction a na každém prstě 5 kluků. Ale zpět do přítomnosti. Nyní jsem 15-ti letá namakaná holka poslouchající rock a metal ..bez kamarádů bez kluků.

A jak se to stalo?

Před půl rokem jsem nic neřešila , ani jsem nemusela ...Měla jsem spoustu kamarádů perfektní život se spoustou smíchu. Ale potom mě rodiče odvezli do lázní abych zhubla. A tam se to stalo. Zamilovala jsem se. Byl mladší ale byl dokonalý ....Avšak pro něj to byla jen hra...omotat kolem prstu a opustit.

Začal mě šikanovat a mě to zničilo.

Uzavřela jsem se do sebe a začala dřít. Den co den jsem dřela nejenom na své postavě ale i na citech....Chtěla jsem být bezcitná. Den co den jsem bušila do boxovacího pytle, hodiny trávila ve fitku a hodiny během...Na živu mě drželi jen mé písničky. Hádky s rodiči byli na denním pořádku. Modřiny bolesti slzy to vše jsem zažívala každý den. Všichni na mě koukali jak na blázna. Mé city se odplavovaly společně s potem a slzamy . Ve škole jsem se s nikým nebavila. Svaly rostly a tuky mizeli. Věděla jsem že se o mě rodiče bolí ale uklidňovala jsem je že mi nic není. Nebylo až donedávna. Další věc co ně držela na životě byla moje motorka .. Avšak jednou když jsem se jela projet stala se nehoda a já zkončila na vozíku..Stratila jsem vůli žít vůli  bojovat..Nikdo nevěděl zdali ještě někdy budu chodit. Každý den jsem si říkála proč mě radši  na té silnici nenechali. Ale teď je vše jinak protože přišel on.....A já vám teď povím celý ten příběh odznova.

Doufám že se vám příběh zatím líbí
:)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 18, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

NightmareKde žijí příběhy. Začni objevovat