Eski günlerden bir gündü. Her yer barut kokusuyla kaplanmıştı. O barut kokusuydu. Sadece o barut kokuları kendi ailelerine önem verenlerin evini saramamıştı. Köylüler kendi oğullarını Fransa askerine feda ettikçe Fransalılar dahada hırslanıp tüm İtalya askerini öldürmeye devam etmişti. Aileler oğullarını cesedini gördükçe daha da üzülüyor ülkeleri elden gidecek diye Fransa karşısında isyan ediyordu. Fransa 'nın İtalya'yı almasına az kalmıştı. İtalya askeri bunu fakındaydı. Ama ellerinden Fransa kadar iyi hiçbir şey gelmiyordu. Ülkekeleri elden gideceğine inanamıyordu. Ama İtalya askeri arkadaşlarını kaybetdikçe dahada hırslanıyodu. Fransa'dan tek iyi şeyleri hırslanmalarıydı.Ama fazla hısın kötü amaca yol açacağını biliyorlardı. İtlaya komutanı Charlie Binbaşı iyi bi plan yapmaya karar verdi. Bu plan geç olmuştu ama zararın neresinden dönülürse kardır. Bu plan şöyleydi. Fransa'nın etrafını sarıp onları çembere almaktı böylece Fransa ne olduğunu anlayamıyacaktı. Komutan askerleine herşeyi doğru düzgün anlattı. Onlara söylediği şey '' Henüz kaybımız yokmuş gibi davranalım biliyorum çok zor ama bizim onlardan bu vatana daha bağlı olduğumuzu asla aklınızdan çıkarmayın bu vatan için elimizden gelen herşeyi yapacağız.'' diyerek askerlerine öğüt verdi. Askerler komutanlarının ne istemek dediğini anlamıştı ama kötü bir şey varki Fransa ' dan korktukları. Ama ordan bir asker çıktı ki ''Biz onlardan güçsüz olabiliriz ama unuttuğunuz bir şey var biz onlardan daha yürekliyiz.'' dedi. Askerler komutanlarının dediklerini düzgüncene yaptı ve Fransa'yı doğudan,batı,kuzeyden ve güneyden sardılar.Komutan bu durumu çok beğendi. ASkerlerin içinde ölüm korkusu vardı. Ama akıllarına vatanları, aileleri , şehit arkadaşları ve onların aileleri geldi. Fransa tam cephesinden çıktı ki üstlerine bi anda ateş yağmuru başladı. Charlie komutan helikopterlere ve uçaklara haber verdi ve Fransa'nın bir cephesi imha edildi. İtalya askeri bu durumda rahatlamıştı. Bi yandanda İtalya askerine ve ailelerine öz güven gelmişti. Fransa alçakça bir plan yaptı ve Komutan Charlie 'nin ailesini kaçırdı ve İtalya komutanını bize eğer ülkenizi vermezseniz aileni öldürürüm dedi.Komutan ailesini kurtarmak istiyordu mam bir yandan da vatanı vardı askerlerinin aileleri vardı onlara ne derdi. komutan karar verdi ve vatanını seçti ama bunu Fransa ' ya söylemedi. Komutan Fransa cephesine casusunu sokmuştu. Ama Fransa o casusu öğrenince casusun kellesini kesip Charlie Komutana gönderdi. Komutan iyicene korkmaya başladı. Şimdi ne yapacağını hiç bilmiyordu. Komutan ailesinin olduğu cepheye saldırmaya karar verdi ama o cephe en güçlü cepheydi.Zaten o cepheyi yok etseler Fransa'yı yenmiii olacaklardı. Komutan tüm müimmatı aldı uçakları hazırladı helikopterleri hazırladı askerlerini hazırladı ve Fransa büyük cephesine doğru harekete geçti. Operasyon gizli yapılacaktı. Komutanın aslında bir planıda vardı. Büyük cephenin önündeki cepheyi birkaç askerle oyalamaya karar vermişti. Böylece Fransa askeri tamamen o cepheye yönelecekti. Tüm Fransa askeri oyalanan cepheye gitti. İtalya askerleri rahattı. Charlie Komutan bu sefer yanındaki askerlerle büyük cepheye saldırmaya başladı. Komutan içeri girip ailesini kurtardı ve Fransa'nın üstüne bombalarla mermilerle bir ölüm yağmuru açtı . Savaş resmen ölüm savaşı olmuştu. Komutan tam ailesini çıkarırken kızı,oğlunu,karısın arkadan vurmuşlardı. komutan ailesinin ölümünü görmüştü ve sonradan onuda vurdular. Charlie komutan ölmüştü. Asker tek başınaydı. İtalya askeri komutanlarının bu halini ve komutanın ailesini böyle gördükten sonra düşündüler ve sonra ya bizimde ailemiz böyle olursa diye düşündüler . İtalyta askeri kendi aileleri yaşaması için kendi hayatlarını feda edip tüm taaruzcu Fransa'yı yıkmışlardı. Fransa 'nın kaçan komutanı Jans'ı öldürüp kafasını kesip şehir meydanına asdılar. Sonra o şerefsiz komutanın kellesini Fransa başkanına gönderdiler. Askerler Charlie Komutana ve ailesine bir anıt yapmışlardı. Hem İtalya artık rahatlamıştı artık istediğini yapmaktaydı. Hiçbir aile kendi eceliyle ölmeden bu hayata veda etmiyordu.