Personages

22 2 6
                                    

Josylvio my Baeeeee

Nou zoals ik in de vorige deel al zei nu komt alle informatie zoals waar en wie enzo. 

Waar speelt het zich af?

Voornamelijk in Utrecht. (030 a matskoooo #schrijfster)

Hoofdpersonen:

Ikram; 14 jaar oud. Het verhaal gaat door tot ik weet niet hoe oud dus niet alles gaat over het leven dat ze 14 is. Woont in Utrecht en zit in de 3e. Ikram is erg behulpzaam en sociaal. Ze kan aardig zijn maar ook een heks. Staat sterk in d'r schoenen. 

Ayoub; broer van Ikram. 17 jaar oud en zit op het MBO. De "stoere" jongen met een goud hart. Houdt veel van zijn zusje aangezien ze maar met z'n tweeën zijn.

Fatiha; moeder van Ikram. 36 jaar oud. Alleenstaande moeder van 2 kinderen. Jonge moeder die is opgegroeid in Nederland en de Nederlandse taal uitstekend beheerst. Soms minder leuk voor haar kinderen. 

Een paar bijpersonen:

Selma; beste vriendin van Ikram. Kennen elkaar al van de basisschool. Selma is ook 14. Ikram is 1 dag ouder hehe

Brahim; beste vriend van Ayoub. Komt vaak over de vloer. Brahim is ook 17.

Er zijn natuurlijk veel meer personages maar die kom je wel tegen in de verhalen. 

Nou dit was het "makkelijke" deel van alles nu begint het echte werk. ;) Laat vooral een reactie achter. Op naar het volgende deel! 

Kusjessss, 

Ikram







Moet het zo?Where stories live. Discover now