Ten

260 46 15
                                    

Eomma ! appa! hyung!
tolong yeonjun ada polis nak tangkap yeonjun diorang cakap yeonjun dah bunuh orang.

Tapi yeonjun tak pernah langsung bunuh orang.

Eomma,appa,hyung percayakan yeonjun kan.

{_____________}

Berita terkini korea,polis kini telah menangkap seorang remaja yang bernama Choi Yeonjun atau lebih dikenali sebagai Kim Yeonjun 17 tahun disyaki telah membunuh keluarga angkatnya  baru-baru ini  iaitu Encik Kim Haesung dan Puan Kim Hyemin 37 tahun.Beliau juga disyaki telah membunuh abang angkatnya Kim Seokjin 20 tahun pada 4 tahun yang lalu.Pihak doktor mengesahkan bahawa Kim Yeonjun mempunyai masalah mental yang disebabkan oleh penderaan semasa dia kecil.

Di Hospital Mental Seoul~

Seorang remaja lelaki sedang duduk dikatilnya sendiri sambil menonton berita yang berkenaan dirinya sendiri.

Eomma,appa yeonjun rasa yeonjun dah faham apa maksud hyung.

Betul lah semua orang cakap yang yeonjun ni gila.
Sebab yeonjun dah bunuh eomma ngan appa tak lupa jugak Seokjin hyung.

Yeonjun rindu eomma appa hyung tolong balik jumpa yeonjun hikss...hikss.

Flashback

Kelihatan seorang remaja lelaki sedang bermain di depan halaman rumah berseorangan.

Didalam rumah~

"Seokjin tolong panggilkan yeonjun tu suruh dia masuk dah malam dah ni cakap esok je sambung main"kata puan hyemin iaitu eomma seokjin.

"Nae eomma"kata seokjin terus menuju ke luar rumah.

Diluar rumah~

"Yeonjun dah lah tu main dekat luar eomma suruh masuk esok je sambung main"jerit seokjin kuat tapi tak ada langsung suara yang membalas.

Seokjin pun terlihat yeonjun yang sedang mencangkung didepan sebuah pokok yang ditanam oleh appanya, membelakanginya terus dia tegurnya.

"Yeonjun, hyung panggil yeonjun ni dah lah jom masuk rumah dah mlm ni"

Tapi masih lagi tiada balasan dan seokjin memdapat idea untuk mengenakan adiknya.

"Hm...kalau yeonjun taknak masuk takpe nanti hyung takkan sayang yeonjun langsung"kata seokjin yang baru saja berpusing membelakangi yeonjun dan baru saja hendak berjalan masuk kerumah kaki seokjin kaku dan dia merasakan yang seperti ada cecair yang menitik di kakinya akhirnya dia rebah.

Yeonjun yang berada dibelakang seokjin terus melepaskan pisau tajam berserta darah seokjin ke tanah dan terus terduduk memeluk lutut dan menangis sambil itu eomma dan appanya terkejut dengan apa yang terjadi.

End flashback~

Seorang doktor mendekati yeonjun yang sedang termenung sendirian
selepas berita berkenaannya disiarkan tadi ditutup.

"Yeonjun kamu ok?"tanya doktor tersebut.

Tapi tiada langsung balasan diberi.

"Yeonjun kalau kamu nak apa-apa mintak je dekat
doktor ok, hm....pergi dulu ok"kata doktor itu terus keluar dari bilik yeonjun.

Lepas ni end for this ff enjoy😄💕

𝓬𝓻𝓪𝔃𝔂-︋𝓬𝓱𝓸𝓲 𝔂𝓮𝓸𝓷𝓳𝓾𝓷✔Where stories live. Discover now