3. Sezonda Karşılaşacağımız Tehtitler

24 6 0
                                    


1. Doktorun Dönüşü

Matthew Modine tarafından canlandırılan ve Magneto’yu anımsatan Doktor Martin Brenner’ın geri döneceği kesinleşti. Duffer Kardeşler, Brenner’ın kendi evreninde hala var olduğunu doğruladı ki bu da bir sonraki sezonda onu kesin olarak göreceğimiz anlamına geliyor.

2. Eight’in İntikamı

Linnea Berthelsen tarafından canlandırılan Kaliveya Eight ise uzun süredir kayıp olan kız kardeşine yeni kavuşmuşken bir kez daha terk edildi. Berthelsen’a göre, Kali içindeki karanlıktan yavaş yavaş uzaklaşıyor ancak Eleven’la karşılaşması da Hawkins Laboratuvarı’na olan nefretini daha da güçlendirdi. Ayrıca Kali’yi en son acı dolu gözyaşları eşliğinde görmüştük. Üçüncü sezonda bu acı dolu bakışların öfkeli bakışlara dönüşmesi pek de sürpriz olmayacak.

3. Laboratuvarın Diğer Denekleri

Diyelim ki Eight üçüncü sezonda kötü bir karakter olarak karşımıza çıkmadı. Yine de Hawkins Laboratuvarı’ndan kaçmayı başaran süper güçlere sahip başka çocuklar olduğu da aşikar. Bu çocukların üçüncü sezonda karşımıza çıkma ihtimali de çok yüksek. Sonuç olarak biz farklı yeteneklere sahip bu çocuklardan en az birinin bir pislik yapmasını bekliyoruz.

4. Eleven Kötü Olabilir mi?

Stranger Things’te iki sezon boyunca Eleven’ı farklı kasaba sakinlerinin evinde yaşarken gördük. Sezonun sonunda Mind Flayer ile olan savaşı da gücünün tamamını ortaya çıkardı. Artık düşmanımız da Eleven’ın ne kadar güçlü olduğunun farkında ve bu gücü neden kendi lehine kullanmasın? Will ile yaşananlar Eleven ile de yaşanabilir. Üstelik bu sefer Eleven‘ı durduracak güçte birinin ortaya çıkması gerekir. Bu durumda Eleven’ın karanlık stili yalnızca giyimle sınırlı kalmayabilir. Ayrıca Jean Grey‘in de Phoenix güçleri açığa çıktığında pek hoş şeyler yaşanmamıştı.

5. Karanlığa Doğru

Mind Flayer’ın bir sonraki hedefi Eleven olmasa da kasabada kendine beden olarak seçeceği pek çok insan bulunuyor. Diziye yeni katılan Billy, Şerif Hopper veya Dustin canavarımızın yeni kurbanları olabilir. Hayranların en çok korktuğu şey ise sevimliliğiyle hepimizi kendine hayran bırakan küçük Erica’yı kötü biri olarak görmek.

6. Birden Fazla Mind Flayer’a Ne Dersiniz?

Duffer Kardeşler çıtayı yükseltme konusunda bir hayli başarılı oldular. İlk sezonda yalnızca Demogorgon ile savaşırken ikinci sezonda karşımıza hem Mind Flayer hem de Demodoglar çıktı. Üçüncü sezonda da kötülerin artacağından eminiz. Peki, Hawkins kasabasının yeni sezonda birden fazla Mind Flayer ile karşılaşması mümkün mü?

7. Bilinmeyen Bir Düşman

İlk iki sezonda bize Dungeons & Dragons‘tan referans olacak kötülerle karşılaştık. Çocuklar bu canavarlarla savaşabilmek için de çoğu zaman Dungeons & Dragons’a başvurdu. Ancak üçüncü sezonda ne olduğunu bilmediğimiz bir düşmanla karşılaşma ihtimalimiz de var

Bunlar zaten genel  teoriler ama bana göre Şimdilik en güçlü teori, Stranger Things 3’ün Upside Down’u bir şekilde zaman yolculuğuna bağlayacak olması yönünde. Bizce bu mantıklı bir şey değil, zira Netflix’in atmosferiyle Stranger Things’e benzetilen Alman dizisi Dark, zaten zaman yolculuğu üzerine kurulmuş bir hikaye. Her şeye rağmen Hawkins dünyasını inşa eden yetenekli senaristler, zaman yolculuğunu farklı bir şekilde ele alabilirler, bekleyip neler olacağını birlikte göreceğiz.

Eğer farklı theaser lar yayınlanırsa yeniden bölüm yazacağım zaten gaten canlı yayında baya bir spoiler vermişti sizi seviyorumm💞

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Stranger Things Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin