😴uyku 😪

61 20 6
                                    

Herkese merhaba umarım bu romanı beğenirsiniz.vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

keyifli okumalar...♡

Çalan alarımın cırtlak sesiyle içim ürperirken uyandım.

Fakat gözümü açmadan ve tabi (sıcak)yatağımdan ayrılmadan masada elimi gezdirerek saati aradım.

Odaya bir anda dalan bir genç "Bu nasıl bir ses?!"dedi.Eni sonu saati bulunca hırs alırcasına bir tane vurdum.

Fakat bu saatin vurunca kapanan saatlerden olmadığını  unutmuşum.

Saat yerde öterken kerem bana 'mal'dercesine bakınca"Aa bu o saatlerden değildi deilmi?"dedim uykulu ve alaylı bir sesle. "Hemen kapat şu saati ve hazırlan bir gün daha gecikmeyelim."diyerek odadan çıktı kerem.

Saati kapattım ve leyla leyla ilerleyerek dolabı açtım.siyahımsı bir pantolon ve beyaz bir gömlek beni karşıladı.üstümü değiştirdikten sonra aynanın karsısına geçtim.

Kara dağınık saçlar ve koyu kahverengi gözlerimle 'iyiydim iyi'

Odamdan çıkıp merdivenden indim.Kerem hazır vaziyette beni bekliyordu.Kerem benim kuzenim aynı zamanda kardeşim gibi sevdiğim biridir. (Ne kadar şanslı olduğunun farkında deil henüz)

Babası ve annesi bir trafik kazasında öldüğünden dolayı bizim evimizde kalıyor artık.Ama babam ve annem iş için şehir dışına çıktıkları için kerem ile beni tek
bıraktılar'11.sınıf'olduğumuz için bir şey olmaz diye düşündüler (tabi ki bu onlar için büyük bir hataydı)

●●●

Okula varınca dersin başlamasına henüz 10 dk vardı.Kerem buna sevindi çünkü biz çoğu zaman geç kalırız.

Sınıfa girince bizimkilerden bir "ooooo"sesi yükseldi.Orta sıradan en öne yani yerimize oturduk.

Ben en iyisi bizim tayfayı tanıtayım size.Hemen arkamızdaki sırada oturan

Yiğit:Sarı saçlı,mavi gözlü,tembel ve şımarık bir genç.

Onun yanında mehmet:kıvırcık ve kahve rengi saçlı,parlak kahverengi gözlü ve gözlüklü olan çalışkan,zeki bir genç.

Onların bir arkasında koskoca sırada tek oturan mert:Siyah saçlı,siyah gözlü yakışıklı ama içi çirkin olan genç (ve hayır kıskanmıyorum.Hiç kıskanırmıyım?).

Kerem ise kumral kalkık saçlı,yeşil gözlü,tembel ve çocuk ruhlu gençtir.

Evet işte (kerem hariç)bu çocuklarla geçen yıldan beri arkadaşız ve birlikte kavgalar,maceralar yaşadık.

Birdahaki bölümde görüşmek üzere kendine iyi bak ;) (yorum ve oylamaları bekliyorum...)
Ama yorumları yollayın.Sevip sevmediğiniz bilmem lazım çünkü😊

Liseli GençlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin