Jungkook jalan2,pastu dier x sengaja terlanggar sorg budx ni.Tapi,dier terpikir satu bende.'Kejap,bukan aq sorg je ke budx kat sini?Ni pahal ade budx cm lg muda dri aq ni',getus hatinya.Maka,dier pon ikut la budx ni.Nak tau x budx ni gi mane?Gi office yg ade CEO tu le(Madam Rose la).'Pahal budx tu gi situ?Sape dier?',getus hatinya lg.Maka,dier mengintai.Dier tgk Madam Rose biarkn je budx tu duduk kt satu penjuru ni pastu main lukis2.Sesekali,Madam Rose bg coklat panas kt budx tu.

Ha....then Madam Rose ckp kuat2."Oi,JK.Buat ape mengintai kt situ?"jeritnya.Apelagi,terkijot beruk kau Jungkook kt belakang tu.Haha...Maka,dgn segan silu nye,Jungkook pon menghdp Madam Rose."Ape kamu buat di situ?"tanya Madam Rose lalu minum kopi.Jungkook pon menunjuk pada budx laki yg dok termenung tu."Oh,dier tu.Meh sini saye citer.Duduk,duduk,"jemputnya lalu menuangkan secawan kopi susu hangat.Maka,Jungkook pon duduk.

"Nak dipendekkan citer,kisah budx ni mcm kamu tp lain siket.Dier pon dri negara asal kamu jugak,Korea Selatan.Namenye Jung Jinsung tp org selalu panggil dier aegi cenggitu,entah.Budx ni dier kene culik oleh satu geng ni sbb kemahiran otak dier nk menghafal sesuatu memang power n dier mampu buat bom pakai barang kitar semula.Org jahat memang nkkn dier.Ade satu mase ni,dier hampir mati sbb nk larikn diri dri org yg kurung dier.Naseb baik kami sempat selamatkan dier.Teruk jugakla kecederaan dier mase kami jumpa dier,"jelas Madam Rose.

Jungkook pon mengangguk.Dier tulis,'Berapa usia dier?' atas note pad sebelom menunjukkannye kpd Madam Rose."14,kot.Tak pasti la tp dier lg muda dri kamu rasenye",jwb Madam Rose.Jungkook mengangguk lg.Dier pon pusingkn badannye memandang Jinsung yg maseh sdg melukis.

'Puan biarkan je dier kt sini?Tak pe ke?'tulis JK."Cileks,dier memang cmni.Dier dh duduk sini dekat 4 tahun dh.Disuruh balik dier xde famili lg kt Korea tu.Suma kene bunuh dgn org jht.Jd,kami pon gilir2 bawak dier balik setiap kali ade cuti Krismas ke Easter ke...lgpon budx ni budx baik,dengar kate.Dier pandai masak,so org suka dier.Tp tulah,dier pendiam sgt.X byk ckp.Tp suka senyum.Lg satu,dier paling suka kalau org hadiahkn dier topi baret.Tengok tu,topi baret hitam atas kepala dier.Tu Adam yg bg tu.Comel je haa,"panjang lebor Madam Rose bercerita."Pergila berkwn dgn dier,"ajak Madam Rose sambil tersenyum.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SPY AGENT CSI(IMAGINE)Where stories live. Discover now