Kader digerlerinden cok farklıydı. Sanki aynı kaderi paylasıyoduk onla...
Onla tanısmadan önce yasayan bi ölü gibiydim. Ta ki onla tanışasıya kadar, hayatımda duydugum en güzel bi isimdi KADER MELİSA.... Ben ona hep Kader derim nedense... Neyse konumuzda bu değil.
Kader benim gibiydi... 4 yıldır bi erkegi seviyodu işin tesadüfü o cocuk bizim sınıftaydı... Kader benim icin herkesten cok farklıydı, ona karsı icimde oyle bi his vardı ki....
Bizim okulda sarısın, mavi gözlü bi kız vardı. Etegini gotu gorunecek kadar ceker, erkelerin yavsayacagı kadar orospuydu... O kızla aramız bir aralar cok iyiydi ama o orospulugun pesinden kostu. Kader Mert ' i tam 4 sene sevmisti, ilk goruste asık olmustu ona, tam Mert'te benim canımın icini yani Kaderi sevecekken bizim okula gelen o gonul olacak pic, Mert'in kendini sevesiye kadar orospulugunu devam ettirdi. Aslında o ibne hep boyleydi, sevdigini elinden alırdı. Hatta bi ara bunun yuzunden dayakta yemisti.
Mert Kader'e oyle bir cikma teklifi etti ki Kader goz yaslarini tutamamisti. En ust sinifin camına cıktı ve ona herkesin icinde "Kader benimle cıkar mısın ? ". Kader bana sarılarak agladı. Ve sessizce "evet" dedi. Mert sevmiyodu ve bu çok sinirimi bozmuştu. Hala orospuyu seviyordu.
Ama Kader yinede mutluydu sevdigiyle
cıkıyordu.Mert 3-4 gün sonra Kader den ayrıldı ve Kader butun gun boyunca yanimda agladı. Birlikte jilet cektik, birlikte agladik , birlikte güldük...