''Evet senden nefret ediyorum''

23 0 0
                                    

yemeğimizi yemeye devam ettik derken kapı zili çaldı yok ya ben bugün bu tostu yiyemicem abi gittim kapıyı açtım karşımda ...

-Batuuuu!!!!

-Evet prenses adımımı ezberliyosun? :D

-hahaha güleyim de boşa gitmesin.Niye geldin?

-kafeye gitmke içiiin.

-gerizekalımısın batu hıı? sana hayır dediğimde hayır demektir bunu bildiğin halde ne diye zorluyosun piç misin oğlum sen ?

-şşş elin sakin ol ya hem benden bu kadar mı nefret ediyosun?

-Evet senden nefret ediyorum amk piçi siktir git ya istemiyorum diyorum göt anlamıyomusun git kendine bi faişe bul ne istiyosan onunla yap kafeye falnada onunla git!

-ben sadece kafeye gidel...

sözünü bitirmesine izin vermedim çok sinirlendim lan ..

-hıhı bana salak mışım gibi davranma akşam diyoruz kafe diyoruz sonunu bilmiyorum sanki ben batu bidaha demicem siktir git şurdan bidaha da bana yaklaşma yoksa fena olucak artık!

gözlerime baktığında biraz korku biraz hırs görüyordum ne hırsı amk sikerim onun hırsını yeter ya bune mal mıdır nedir istemiyorum dedikçe zorluyo yaa ama fazla zorlarsa... benim arkam baya vardır yani bi kavgama bisürü kişi gelir batu'nunda var ama ben okulun reisi gibiyim ondan bana bişi yapamaz kardeşlerim onun ağzına sıçar! neyse içeri geçip buz gibi olan tostumu yemeye başladığımda Selin çoktan bitirmişti.

-Salak Batu yüzünden tostum soğudu ya

-Boşver ya takma onu sen

-ya nasıl takmayayım Selin çocuk bilidğin peşimde dolanıyo bari sevse sırf biraz arkası olsun diye gerizekalı!

-tamam ya neyse bu gün napıcaz??

-bilmem ki dışarı falan çıkarız heralde alışveriş falan yaparız tosttan bişi anlamadım önce Starbucks'a gideriz uyar mı sana?

-uyar valla bende bi şeyler içerim .

-tamam o zaman hazırlanıp çıkalım.

hazırlanmaya başladık Selin yanında bi çanta getirmişti (evinden) çantadan dar bi ot ve salaş bi t-shirt giydi bende dar bi siyah kot ve sporcu atlerimdene birini giydim normalde koşucuydum yani okulda atletizm'deyim aynı zamanda voleybol takımınında kaptanıyım kolej'de okuyorum böyle işte neyse kapıdan çıktık Starbucks'ta bişeyler içerken içeri bi çocuk girdi ALLAHIIM SANA GELİYORUUUUUUM!!

MERABA MİLLET DAHA YENİ YAZIYORUM BEĞENİLMEZSE SİLMEYİ DÜŞÜNÜYORUM LÜTFEN VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN VE YORUM YAPIN SİZ YORUM YAPIN Kİ BENDE YANLIŞLARIMI DAHA DA DÜZELTEYİM LÜTFEN YORUM YAPIN NEYSE DİĞER BÖLÜMÜ YARIN YAZARIM BELKİ HADİ SİZİ SEVİYORUUUM HOŞÇAKALIIIIIN <33333333333

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece ''O''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin