POMYSŁ PIERWSZY

754 21 102
                                    

WAŻNE: DO KAŻDEJ SERII/KSIĄŻKI MOŻESZ WYKONAĆ DOWOLNE SUPEREDYCJE I/LUB NOWELE.
Tytuł Serii: Ścieżką Przeznaczenia
Rodzaj: trylogia
Status: zajęty

Tom 1                  
Tytuł: Przeznaczenie Medyka

Opis:
Jałowcowa Łapa to kocur szkolący się na medyka Klanu Cienia. Jest on wierny Klanowi. Nieoczekiwanie jednak umiera jego siostra, a kocur odkrywa, że kocha kotkę, którą uważał za przyjaciółkę...ale ona już wybrała innego kota.

Fabuła: Każda z trzech części jest pisana z innej perspektywy. Pierwszy tom jest z punktu widzenia Jałowcowej Łapy, ucznia medyka.
Jałowcowa Łapa został uczniem medyka dwa księżyce temu, po kilku dniach szkolenia na wojownika. Jego były mentor na każdym kroku go poniża. Kocur jedyne pocieszenie znajduje u siostry, Rysiej Łapy, ponieważ jego ojciec nie żyje, a matka jest zbyt zajęta obowiązkami przywódczyni, którą została całkiem niedawno. Kocur ma kłopot ze wzrokiem w lewym oku(nie jest jednak całkowicie ślepy), przez co inne koty(nawet jego matka), poza Rysią Łapą i jego przyjaciółką Komarzą Łapą mu dokuczają. Jałowcowa Łapa po śmierci siostry całkowicie zamyka się w sobie i - całkiem niespodziewanie - zdaje sobie sprawę z tego, że zakochał się w Komarzej Łapie. Ta jednak nie jest nim zainteresowana, a na dodatek ma już partnera - młodego wojownika, Rudą Skórę. Jałowcowy oślepiony miłością postanawia zabić kota...

Główny Bohater: Jałowcowa Łapa - uczeń medyka. Jest wrażliwy. Zakochany w Komarzej Łapie. Brat Rysiej Łapy. Syn Sczawiowej Gwiazdy i Wilczego Futra [*].

Ważni bohaterowie:
Komarza Łapa - od połowy książki partnerka Rudej Skóry. O dwa księżyce starsza od Jałowcowej Łapy, jest jego przyjaciołką. Jest ciekawska i miła. Pod koniec książki otrzymuje imię wojowniczki: Komarza Chmura.

Rysia Łapa - siostra głównego bohatera z jednego miotu, pierworodna. Jest niecierpliwa i waleczna. Umiera tak mniej więcej w dziesiątym rozdziale.

Ruda Łapa/Ruda Skóra - od połowy książki partner Komarzej Łapy. Mianowany na wojownika na początku książki(najlepiej w drugim lub trzecim rozdziale). Jest spokojny i opanowany, oraz leniwy.

Szczawiowa Gwiazda - mianowana na przywódczynię całkiem niedawno. Ma na początku dziewięć żyć. Matka Rysiej Łapy i Jałowcowej Łapy. Odkąd została przywódczynią nie zwraca na swoje dzieci uwagi. Jest miła i rozważna. Na końcu książki ma sześć żyć(wybierz, jak je straci).

Gęste Futro - młody wojownik, były mentor Jałowcowej Łapy. Kiedy tylko nadarzy się okazja, poniża ucznia medyka, często przed całym Klanem Cienia.

Perspektywa: Jałowcowa Łapa(poza prologiem)

Rozdziały: prolog, lista bohaterów, ok. 30 rozdziałów, epilog

Inne: to twój wybór, czy akcja dzieje się nad jeziorem, czy w lesie. Możesz zdecydować czy(jeśli akcja dzieje się nad jeziorem)jest Klan Nieba.

Zakończenie: walka Jałowcowej Łapy i Rudej Skóry, wygrana przez Rudego, zabicie Jałowcowego przez Rudą Skórę.

Tom 2                     
Tytuł: Odkrycie Sekretu

Opis:
Dwa księżyce temu Ruda Skóra cudem przeżył walkę z Jałowcową Łapą. Od tamtego wydarzenia nic się nie zmieniło, poza tym, że kocur będzie miał młode. Wszystko dzieje się bez problemów, do czasu, aż pokój zostaje zachwiany przez tragiczną śmierć Szczawiowej Gwiazdy...Każdy kot zadaje sobie to samo pytanie: kto ją zabił? Ruda Skóra postanawia to odkryć, nie ma jednak pojęcia, jak bolesna będzie dla niego ta informacja...

❞STAR❞ →pomysły na Fanfiction z Wojowników ✅Where stories live. Discover now