--------------- • -----------------------
Ben Byun Baekhyun. İçe kapanık,çalışkan bir tipim. Zeki değilim,çalışkanım. Seoul Lisesinde okuyorum. Hiç arkadaşa sahip değilim maalesef... Annem ve babam ayrı. Bu durum beni üzüyor,hem de fazlasıyla...
Sabah alarmımın çalmasıyla gözlerimi araladım. Annem ve babamın ayrı olduğundan bahsetmiştim. Ben babamla kalıyorum. Neden annemle kalmadığımı ben de bilmiyorum ama kendimi sanki babama daha yakın hissediyorum gibi.. Yataktan kalkıp banyoya gittim. Çişimi yaparken telefona bakmak hobilerim arasındadır. Napiyim yâhu işerken canım çok sıkılıyor. Sifonu çekip elimi,yüzümü yıkadıktan sonra merdivenlerden hoplaya zıplaya aşağıya indim. Babam gülümseyerek bana baktı.
"Günaydın oğlum.""Günaydın baba"ben de gülümsedim
"Hadi yemeğini ye sonra seni bir yere götüreceğim.""Nereye gidiceğiz? Ayrıca okul var haftasonu gidelim,hm?"
"Tatlım artık o okula gitmiyorsun,yeni okulunu görmeye gideceğiz." Dediği an duraksadım.
"B baba ne yeni okulu? Ben gayet mutluyum kendi okulumda." Diye karşı çıktım
"Hayır oğlum. Hiç arkadaşın yok. En azından gidip bir bakalım,seveceksin."
"Peki dediğin olsun" yemeğimi yemeye devam ettim. Ne olursa olsun kendime uygun bir arkadaş bulamayacağımı biliyordum. Boşuna uğraşıyor. Yemeğimi yedikten sonra babam bulaşıkları makineye atıyordu ben de masadaki tabakları ona veriyordum.
Mutfak işi bittikten sonra saat daha erken olduğu için odama çıktım,babam da aşağıda oturmuş birisi ile görüşüyordu. Günlüğümü açıp yazmaya başladım. Babam aşağıdan seslendi.
"BAEKHYUUN,HADİ HAZIRLAN BİRAZDAN ÇIKARIIZZ" dediğinde göz devirdim. İstemiyorum ya! İs te mi yor um! İstemeye istemeye altıma siyah dar paça yırtık kotumu giydim. Üzerime de beyaz sade bir tshirt geçirdim,hafif parfüm sıkıp saçlarımı düzelttim aşağıya indim. Babam da giyinmiş,ceketini giyiyordu. Yanına gittim.
"Gitmek zorunda mıyız?"
"Hadi amaaa kötü olmayacak Baekhyun,seveceksin inan bana."
Derin nefes verdim
"Pekâlâ."Şuan arabadaydık. Kafamı cama yaslamış dışarıyı seyrediyordum. Babam bana döndü.
"Şarkı açabilirsin"
Dediği şeyle elimi radyoya attım ve Billie Eilish Six Feet Under açtım. Sessizce mırıldandım.Bu şarkı cidden huzur veriyordu...
Birkaç saatin ardından sıkılmıştım.
"Ya baba niye bu kadar uzak sıkıldımmm. Ayrıca sevmeyeceğim orayı bunu sen de biliyorsun."
"Az kaldı oğlum sabırlı ol azıcık"
Offladım. Bir binanın önünde durduk üzerine koca koca GÜNEY ERKEK LİSESİ yazıyordu. Eski bir binaydı. Fazlasıyla da büyüktü... Babam arabadan indiğinde ben de indim. Kolunu omzuma attı bahçe kapısından içeri girdik. Bir güvenlik vardı tabiiii kim olduğumuzu falan filan sordu ama sonra içeriye aldı.
Binanın içine girip koridorda yürümeye başladık. Bir tane odanın önünde durduk. Babam bana baktı
"Her şey senin için tatlım unutma" diyip saçlarımı karıştırdı. Gözlerimi devirdim ve babam kapı kolunu çevirdi. İçerideki kadın direk ayağa kalktı
"Ah hoşgeldiniz buyrun buyrun." Dedi gülümseyerek.
"Saolun efendim"diyerek içeri girdi babam e haliyle ben de peşinden girdim.
"Sen Baekhyun olmalısın" gülümsedi "Tanrım çok şirinsiin" dediği şeye gözlerimi devirdim. Evet fazla gözdeviren bir insanım.
"Ben Elena sizin okul müdürünüzüm Baekhyun. Tanıştığımıza memnun oldum" dedi hala gülümseyerek.
İstemeye istemeye konuştum
"Ben de..""Baekhyun'un odası ve nakil işlemleri tamamdır Richert Bey" nE? Oda mı? Ne odası???
"Ne odası??" Babama baktım. Babam tedirgince dudağını ısırdı.
"Burası yatılı okul Baekhyun..." dediği şeyle sinirden gözlerim doldu. Ne yani sırf arkadaş edinmem için beni buraya bırakıcak mıydı!??
"Baba istemiyorum ben okulumda mutluyum!" Diye karşı çıktım
"Baekhyun bu okulda kalıyorsun,en azından dene,hm?" Başımı olumsuz anlamda salladım.
"İstemiyorum." Gözümden yaş süzüldü. Babam kalkıp bana sarıldı.
"Hadi ama baekhyun,büyüdün artık. Hem burası çok eğlenceliymiş." Babamı iktirdim.
"İstemiyorum eğlence falan hıck" diye bağırdım. Elena Hanım araya girdi.
"Bak Baekhyun,biliyorum şuan hiç istemiyorsun. Aileden ayrılmak,tanımadığın insanlarla yanyana olmak hatta ve hatta aynı odayı paylaşmak sana hiç güzel gelmiyor olabilir. Fakat cidden çok seviceksin."
"Hayır sevmeyeceğim! Hıck"
"Pekâlâ o zaman şöyle yapalım.. 1 ay dene eğer hala istemiyorsan seni okuldan alırım." Dedi babam. Her ne kadar istemesem de kabul ettim.
"Pekâlâ hıck sadece 1 ay..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar•|CHANBAEK|•
Teen FictionGüney Erkek Lisesi ve Kuzey Erkek Lisesi. Birbirlerinden nefret eden iki okul... Güney erkek lisesine gelen Baekhyun Kuzey erkek lisesindeki Chanyeol ile başa çıkabilicek mi..? Düşman Okullar kitabını okuduysanız ona benzer olacaktır :).