---------------- • --------------------Elena Hanım konuştu
"Kapının dışında Kyungsoo seni bekliyor Baekhyun. Sana okulumuzu gezdiricek." Yüzünden bir türlü solmayan gülümsemesiyle konuştu.
Kafamı salladım usulca
"Kyung girebilirsin"
Dediğinde içeriye kısa boylu,şirin gülümsemeli,kısa saçlı bir çocuk girdi bana bakıp gülümsemesini bahşetti
"Merhaba Baekhyun hadi sana okulu gezdireyimmm!" Fazla heyecanlı olucaktı ki... Daha tamam demeden beni kolumdan çekip sürukledi. Babamla vedalaşmam gerektiğini söylediğimde utanıp özür diledi sorun olmadığını söyleyince babamın yanına gidip sıkıca sarıldım. O da bana sarıldı. Onu cidden özleyecektim.. Bian önce geçsin şu 1 ay
Babamdan ayrıldıktan sonra koridorda yürümeye başladık. Kyungsoo bir odanın önünde durdu. Üzerinde kocaman bir şekilde ZIBARMA YERİ 2 yazıyordu. Buranın yatma yeri olduğunu anlamak pek zor değildi.
"Seninle aynı odadayız Baekhyunn! Umarım iyi anlaşırız" dedi şirin bir gülümsemeyle.
"Umarım" dedim kısık bir sesle.
Babamı şimdiden özlemiştim. Kolumdan çekip beni bu sefer tuvalete getirdi. Temiz gibiydi
"Odalarımızda her odanın kendine ait banyosu var burayı okul zamanları içerisinde kullanıyoruz."
"Anladım"
Sınıf kapılarının oradan geçiyorduk. Herkes Kyungsoo'ya selam veriyordu,gülümsüyordu. Bir sınıfın önünde durduk. Yine çok uzun olmayan şirin gülümsemeli bir çocuk gördüm. Kapının önünde dikilmiş arkadaşlarıyla şakalaşıyordu. Kyungsoo yanına gitti eh haliyle ben de pesinden suruklendim.
"Merhaba Chen"
"Merhaba Kyung"
"Merhaba yeni çocuk" dedi Chen
"Merhaba"
"Pek utangaç" dedi gülerek
"Utangaç değilim." Gözlerimi devirdiğimde kıkırdadılar.
"Eee hadi içeriye girsene" dedi Kyungsoo kapı hafif aralıklıydı. Kafamı sallayıp içeriye adım atmamla tüm boyalar üzerime döküldü. Sinirden ağlayacaktım. Herkes gülmeye başladı.
"ÇOK KOMİK!!!" koşarak ZIBARMA YERİ 2'ye gittim banyoya girdim kendimi temizlemeye çalıştım. Bu ne iğrenç bir şeydi böyle ya! 1 ay dayanamaycağım burada! Kendi kendime konuşurken içeriye Kyungsoo girdi.
"Baekhyun Hoşgeldin şakası yapmak istedik"
"Size de şakanıza da! Böyle şaka mı olur!?" İsyanlarda bulundum. Kyungsoo güldü.
"Daha yeni başlıyorlar"
"Ne yani? Sürekli hosgeldin şakası mı yapıcaklar!?"
"Sürekli değil birkaç kere yapıp bırakırlar merak etme" diyip omzumu okşadı ve gitti.
"Tanrım nolursun bian önce geçsin şu 1 ay yalvarırımmmm" diye dua ettim.
Akşam saat 10.00'a geliyordu yatağımda oturmuş kitabimi okuyordum. Diğerkinlerde napıyorlarsa yapıyorlardı. Odada Jongdae yani Chen,Kyungsoo,xiumin,luhan ile beraber kalıyorduk.Jongdae'nin yanıma geldiğini gördüm.
"Ne o yine mi aptal şaçma şakalarınızdan yapıcaksınız hm?"
"Hayır Baekhyun. Üzgün olduğumuzu söylemek için geldim."
"Üzgün olmanız şaka yapmayacağınız anlamanına gelmiyor."
Derince nefes verdi.
"Pekâlâ Baekhyun,istediğini düşünebilirsin."
Yanımdan ayrıldığında sırıttım. Şakaya şaka olarak karşılık vericektim. Hah. Şakaymış. Nöronsuz su aygırları. Gece olmasını bekliyordum çünkü şakamı yapıcaktım. Saat 12.30 gibi herkes uyuduğunda banyoya gittim. Onları korkutucaktım. Yuzumu bembeyaza boyadım ve göz çevreme siyah bir makyaj yapıp ağzımdan kırmızı likit rujları akıttım. Şimdi erkek aramda bunlar ne arar demeyin yani s.s.s.s kullanıyorum arada. Simsiyah pelerini de giydim miii tamamdır. Aynada kendime bakıp gülümsedim. İçeriye sessizce geri döndüm.
Yataklarında mışıl mışıl uyuyan bedenlere bakıp sırıttım. Birazdan altlarına sıçıcaklardı. Jongdae'nin yatağına yanaşıp elimi yüzünde gezdirdim uyanması için. Gözlerini hafifte aralayıp ağzını şapırdattı bana baktığı gibi çığlık attı. Bu çığlık sayedinde herkes Jongdae'nin yatağının oraya koşmuştu beni gören Luhan da çığlığı basmıştı. Kyungsoo hariç herkes çığlık atıyordu. Kyungsoo ışıkları açıp yanıma gelip pelerinimi çıkarttı.
"O Baekhyun çocuklar korkmayın" Luhan hemen lafa atıldı.
"APTAL MISIN BAEKHYUN AKLIMIZ ÇIKTI BU DA NEYIN NESIYDI!?" Diye bağırdığında Kyungsoo beni savundu.
"Şakaya şakayla karşılık verdi abartmayın karı kılıklılar" kahkaha attı. Luhan gözlerini devirdi. Herkes tekrar yatağına gittiğinde ben de temizlenip yatağıma döndüm. İçimden umarım bir daha şaka yapmazlar diye geçiriyordum. Kendi yaptığım şakadan kendim de etkilenmiştim ve uyuyamıyordum. Oflayıp telefonumu elime aldım biraz internette dolaştıktan sonra kendimi uykuya teslim ettim.
Sorry babes yayınlayamadım çünkü okulum çok yoğun amk günde 13 saat ders görüyoruz ve 9.sınıfım ben acımıyorlar valla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar•|CHANBAEK|•
Novela JuvenilGüney Erkek Lisesi ve Kuzey Erkek Lisesi. Birbirlerinden nefret eden iki okul... Güney erkek lisesine gelen Baekhyun Kuzey erkek lisesindeki Chanyeol ile başa çıkabilicek mi..? Düşman Okullar kitabını okuduysanız ona benzer olacaktır :).