Macera Başlıyor...

34 1 0
                                    

Mirndar bölgesi Yağmurlar diyarı ormanlarının ihtaşımına ihtişam katan Rndyar Kalesi'nde normal bir gündü.Askerler surlarda nöbet tutarken,komutan Richard ve bir grup emir erleri kalenin içinde devriye geziyorlardı.Bu kale öyle bir yerde kurulmuştu ki tüm Dünya imparatorlukları bir tek bu kale için de devletlerini tehlikeye atmaya her zaman hazırdı.

Rndyar Kalesi bir tepede kurulmuş,çevresinde ki her kaleyi bir çok açıdan gözetlemeye yarayan dev kulelere sahipti.Bu kulelerin ne gibi malzemelerden ve nasıl yapıldığını hiç kimse bilmiyordu.Bir söylentiye göre 5 kişi biliyordu.Sadece 5.Ve 5'inden de nerelerde ve ne yaptıkları hakkında hiç bir bilgi bulunmuyordu.

Kraliyetin en önemli kalesiydi.bir zamanlar şehir merkezini buraya taşıma fikirleri yaygındı.Ancak kalenin yeteri kadar büyük olmaması ve tepede kurulmuş olması erzak,silah,savunma aletlerini taşıma açısından hiçte kolay değildi.Zaten kral çoğu imparatorluğun sahip olmayı istediği bu kaleye taşınma sırasında fırsat bilip devlete saldırıya geçeceklerinden emindi.Bu riski göze alamazdı.

Kral Ruther çok akıllı biriydi.Tüm halk bunu biliyordu - Düşman devletler bile-.Ruther tahta geçtiğinde krallık 7 kale ve bir de şehir merkezine sahipti.Ancak Ruther bu sayıyı 15 kaleye çıkardı.Hemde 20 yıl içerisinde..

Kraliyet KorucularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin