Harvel koşarak geldi.Surlarda nöbet tutan askerler aniden o yöne baktı.Harvel halâ koşuyordu üstüne dikilen gözelere aldırmadan…Bu kale diğerlerinden farklıydı.Buraya bağlı köyler hemen kalenin yanında yer alırdı.Daha çok gümrük görevi,görerek Krallığa giren çıkan her türlü tüccar ve tekneleri kontrol etmekti.Bu yüzden görevi ağırdı ve kocaman bir limana sahipti.
Liman ülkeye gelen teknelere şaşırtıcı dakikalar yaşatıyordu. Bir kapan gibi tasarlanmış olan liman,bir giriş ve bir çıkıştan oluşuyor,kıyının karşı tarafına yerleştirilmiş kayalarla başka bir çıkış şansı vermiyordu.Tekneler bu girişten geçtikten hemen sonra girişte bulunan nöbetçi asker kuleden inerek hemen kulenin altında yer alan odaya girer ve zinciri çevirmeye başlardı böylece gelen geminin geriye gitmek gibi bir şansı olmazdı.Yerine yerleşene kadar tekneler için tasarlanmış özel toplar hazır halde bekletilirdi.Kontrollü bir biçimde yerine doğru ilerleyen tekne sürekli olarak izlenirdi ve onu yerinde 10 kişilik Kıyı Koruyucu Tayfalar karşılardı.Böylece kıyıya gerçekleştirilecek her türlü saldırıdan korunurdu.
Bu olayların hepsi 2 kaleden de rahatça gözlenebilir, herhangi bir özel durumda hemen alarma geçilmesi sağlanırdı. Ülke bu iki kale sayesinde oldukça yüklü gelirler elde ediyordu.Ve burada yaşayan aileler genellikle refah sahibi insanlardı.Ülke genelinde herkesin ağzında aynı şeyler duyuluyordu.’’Savaşçı Eğitim Kampı Seçimleri’’Birçok kale ve köylerden çocuklar ve gençler bu seçimler için hazırlanırdı. Seçim günü yaklaşmıştı,herkes bilmekteydi ki seçmeler her yıl ki gibi yine çok zor geçecekti.
Costemle şehri yakınlarında ormanlık alanın düzeltilmesiyle oluşturulan ve bir çok etkinliğin yapıldığı alan seçilmişti. Hazırlıklar Kraliyet Ordu Yönetimi tarafından yapılmıştı.Katılacak olanlar bir gün önceden isimlerini yazdırırlardı.Seçimler Kraliyet Ordu Komutanları ve Kraliyet jürileri tarafından yapılırdı ama son söz Kraliyet Ordu Komutanlarına aitti.Seçim günü gelmişti 25-30 civarı köyler ve kasabalardan gelen adaylar yarışmaya başlamıştı. Seçim sonuçları eleme yöntemiyle yapılıyordu ve sonuçlar aynı günün sonunda açıklanırdı.Çeşitli köy ve kasabalardan gelen 100 adaydan sadece en iyiler seçilirdi.Seçimleri kimsenin kazanamadığı yıllarda olmuştu.Seçilemeyenler Komutanların seçimlerine göre farklı askerlik alanlarına gönderilirdi.
Seçilen Kraliyet Ordusu adayları diğer gün Kraliyet Ordu Komutanlarıyla birlikte Kral huzuruna çıkarılmak üzere Grallen Kalesine götürülürdü.Grallen Kalesine ilk kez gören herkes gibi,Grallen’e getirilen Kraliyet Ordusu Adayları da şaşırırlardı.Çünkü ortada yükselen kulesi,oradaki herkes üst üste çıksa yinede yetişemeyecek kadar yüksekti.Zaten Gralliend İmparatorluğu kuleleri ve kaleleriyle ünlü bir devletti…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliyet Korucuları
FantasyMirndar bölgesi Yağmurlar diyarı ormanlarının ihtaşımına ihtişam katan Rndyar Kalesi'nde normal bir gündü.Askerler surlarda nöbet tutarken,Komutan Richard ve bir grup emirerleri kalenin içinde devriye geziyorlardı.Bu kale öyle bir yerde kurulmuştu k...