Park Jimin vagyok, 19 éves és transzvesztita, ami azt jelenti, hogy szeretem a másik nem ruháit. Sokan utálnak emiatt, vagy csak kinevetnek, de én ebben érzem jól magam. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem akarok egy daddyt. Minden vágyam.
Szereplők:
Jimin-> @minnie.baby
Taehyung-> @taetae.baba
J-Hope-> @sun.shine
Suga-> @agust.D
Rm-> @daddy.jonnie
Jin-> @pink.princess
Jungkook-> @kookie.mookie@minnie.baby
❤️5,726 💬1206
@minnie.baby.fan Gyönyörű😍😍
@sun.shine /@agust.D kellene?😏
válasz:
@agust.D /@sun.shine tetszik😏❤️@taetae.baba Tetszik a cipőd💜💜
@hate.minnie buzi🤮😡
válasz:
@pink.princess halj meg!🖕😡@agust.D @minnie.baby
Szia Babyboy!
Mostantól én
vagyok az
apucid❤️Szia! Ki vagy?
Min Yoongi
Téged hogy
hívnak cicám?Park Jimin😊 hány éves vagy?
25
És te?19
Délután a parkban?
Hánykor?
1kor
Oké☺️
Várlak😉😘
Megyek😘
-Végre! -dobtam az ágyamra a telefonom. Mivel már 12:18 van, ezért gyorsan elkezdtem készülődni. Közel van a park, szóval kevés idő alatt meg is érkeztem. Leültem az egyik padra és csendben nézelődtem.
-Szia cica! -suttogta fülembe hátulról valaki.
-Szia! -fordultam felé.
-Te vagy Min Yoongi? -mosolyogtam.
-Te meg Park Jimin. -ült le mellém. Adott egy rózsát, mire elpirultam.
-Köszönöm! -öleltem meg.
-Ilyen bújós vagy? -húzott az ölébe.
-Igen. -bólogattam.
-Aranyos vagy. -mosolygott.
-Te meg szexi. -néztem végig rajta.
-Akkor bele egyezel az apucis dologba? -mosolygott perverzen.
-Még szép. Mindig is akartam egy apucit. -vigyorogtam.
-Menjünk fel hozzám! -kelt fel. Majdnem lecsúsztam róla, de a fenekemnél fogva tartott.
-Szabályokat tudod? -tett le.
-Igen. -fogtam meg hstalmas kezét.
-Csak dugni kellesz. -engedte el kis mancsom. Kicsit elszomorodtam, de utána mentem. Beszálltunk egy fekete autóba és elmentünk hozzá. Hatalmas háza van és elég gazdag. Meg helyes is. Nem fogom bírni, hogy ne szeressek belé. Bementünk a nagy házba és egyből a szobája felé húzott. Kulcscsal bezárta az ajtót és közlebb lépett hozzám. Megcsókolt és rögtön viszonoztam tettét. Az ágyra lökött és levette a boxerem. Elég gyorsan bele kezdett, mert még csak tágítani sem tágított, pedig elég nagy, én meg szűz vagyok.
-Yoongi, én még szűz vagyok. -néztem szemébe. Semmit sem csinált és gyorsan kijavítottam magam.
-Apuci, szűz vagyok. -mondtam halkabban. Kent síkosítót az ujjaira és elkezdett tágítani. Miután végzett, kihúzta ujjait és a hosszát nyomta belém. Rohadt nagy, ezért muszáj voltam nyögni.
-Szólj, ha mehet! -csókolt meg. Pár perc után megemeltem a csípőm és lassan elkezdett mozogni. Fokozatosan gyorsított, míg el nem élveztünk. Elsőnek én mentem el és rászorítottam, szóval ő is gyorsan végzett.
-Holnap gyere ide! Pontosan 10-re! Ne késs! -ment ki. Felöltöztem és gyorsan haza mentem.❤️6,255 💬1185
@minnie.baby
Meg szeretném fogni a kezed😔@minnie.baby.fan az enyémet megfoghatod❤️❤️😉
@daddy.jonnie /@agust.D
válasz:
@agust.D holnap is lesz nap😉❤️Ezek után elaludtam és reggel gyors készülődés után elindultam apucihoz.
-Szia! -nyitotta ki az ajtót.
-Szia! -öleltem meg.
-Jimin, nekem ez nem megy. -sóhajtott.
-Ohh. -engedtem el.
-Nem tudok rád úgy nézni, mint a babyboyomra. -nézett szemembe.
-Ennyire nem tetszek? -tartottam vissza könnyeimet.
-Mi?! Nem Jimin, nem erről van szó. Azért nem tudok rád úgy tekinteni, mert beléd szerettem. -fogta meg kezem.
-Tényleg? -kerekedett ki szemem.
-Igen. Szóval lennél a párom, vagy csak daddyzni akarsz? -mosolygott halványan.
-Leszek. -öleltem meg.
-Szeretlek! -csókolt meg.
-Én is téged! -mosolyodtam el. Felvett és dereka köré fontam lábaimat.
-Ha nem bánod, a daddyzés megmarad. -vált el tőlem.
-Oké Apuci. -bólintottam.
-Tudod a szabályokat? -tett le a földre.
-Engeded a szájharapdálást? -bólogattam.
-Nem. -rázta meg fejét. Elkezdtem rágni a szám és felkapott.
-Éreztem, hogy ezt akarod. -dobott az ágyra. Elmosolyodtam és elkezdtem vetkőzni. Mindketten levetkőztünk és fölém mászott. Elővett két bicincset és az ágyhoz bilincselt.
-Ez új. -néztem kezeimet.
-Nem túl szoros? -puszilta meg nyakam.
-Nem. -sóhajtottam. Feldugott valamit a fenekembe és felemeltem a fejem.
-Ez mi? -néztem rá. Elkezdett rezegni és nyögtem egyet. Hátra dőltöttem a fejem és felhúztam a térdeimet.
-Tetszik? -mozgatta meg. A bilincset szorongattam és az egész testem elkezdett remegni. Hamar elélveztem és kivette belőlem.
-Gyors voltál. -csókolt meg.
-Ez a gyengém. -fontam dereka köré lábam.
-Akkor majd játszunk. -nyomta belém magát.
-Baszki! -nyögtem egyet. Elkezdett gyorsan mozogni, mire sikítottam egy elég lányosat. A vége felé már egyre erősebben lökött és egyszerre élveztünk el. Mellém feküdt és nem engedte el a kezem.
-Azt hiszem, kiakadt a vállam. -mondtam lihegve. Kinyitotta a bilincseket és visszatette a vállam.
-Hogy akadt ki? -húzott magához.
-Nem tudom. Nagyot löktél és így valahogy kiakadt. -sóhajtottam.
-Értem. -csókolt meg.
-Zsibbad a fenekem. -tettem kezét fenekemre. Erősen belemarkolt és nyögtem egyet.
-Tetszik? -csapott rá.
-Igen. -mosolyogtam. Az ölébe hasaltatott és egy nagyot csapott a fenekemre.
-Bűntetést kapsz, mert csúnyán beszéltél. -csapott fenekemre egy nagyot. 10-et kaptam és utána adott rá egy puszit.
-Öltözzünk és menjünk! -kelt fel velem. Letett a földre és kérdőn néztem rá.
-Hova megyünk? -vettem fel boxerem.
-A többiek látni akarnak. -sóhajtott.
-Kik azok a többiek? -öltöztem fel.
-Namjoon, Jin, Hobi, Jungkook és Tae. -sorolta el.