4.

1.6K 56 1
                                    

Reggel Yoongi mellkasán volt a fejem és ő közben az oldalamba "kapaszkodott".
-Jó reggelt! -ültem fel.
-Jó reggelt! -ült mögém. Magához húzott és oldalra dőltöttem a fejem.
-Egyek, vagy puszilgassam? -tette nyakamhoz száját.
-Egyél! -sóhajtottam. Belém nyomta fogait  és nyögtem egyet. Éreztem, ahogyan szívja a vérem és miután jól lakott, kihúzta fogait.
-Köszi! -puszilta meg orrom.
-Nincs mit. -mosolyogtam.
-Van egy vámpír orvos. Neked majd hozzá kell menned szülni. -simogatta arcom.
-De ő nem akar majd belőlem enni? -néztem szemébe.
-Nem. -rázta meg fejét.
-És te? -fordultam felé.
-Én akarok. Csak nem elég a véred egy evésre. -adott egy puszit.
-Még van. Nem vagyok rosszul és nem is szédülök. -ráztam meg fejem.
-Biztos? -hajolt közelebb nyakamhoz.
-Igen. -dőltöttem oldalra fejem. Adott egy puszit a nyakamra és utána a számra. Átváltottunk csókra és kiengedte a fogait. Felkarcolta nyelvem és abból folyt a vér.
-Éles a fogad. -váltam el tőle.
-Máshogy nem bírnám átlyukasztani a bőröd. -csókolt meg. Hátra dőltött és letépte rólam a boxert.
-Egy kicsit erőszakos leszek. -hatolt belém. Nyögtem egy nagyot és vállába kapaszkodtam. Megvárta, míg megszokom és elkezdett gyorsan mozogni. Pont akkor harapott nyakamba, amikor eltalálta pontomat, szóval sikítottam egyet. Egyszerre nem tudtam mit csinálni, mert egyre többször eltalálta és közben evett belőlem. Hamarabb elélveztem, mint ő és már neki sem kellett sok. Egy nagy adagot belém tett és megállt. Nem húzódott ki, csak már nem harapott.
-Azta kurva. -lihegtem. Fenekembe markolt és tövig nyomta magát bennem.
-Baszd meg! -dőltöttem hátra fejem.
-Ne beszélj csúnyán! -húzódott ki. A gyerek megharapott belülről és megszorítottam Yoongi kezét.
-Mi a baj? -pattant fel.
-Kell vér. -szorítottam össze szemem. Vett le tőlem és miután megittam, a baba lenyugodott.
-Mi a baj? -kérdezte újra.
-Megharapott belülről. -mutattam a hasamra. Megnézte és véraláfutásos volt ott.
-Látom. -adott rá puszit. Felöltöztünk és elmentünk Taehez.
-Szia! -ölelt meg.
-Szia! -bújtam mellkasához. Felszabadultabb volt és rá is kérdeztem.
-Elmondtam Jungkooknak és Hobival most együtt vagyunk. -vigyorgott.
-De jó. -mosolyogtam.
-Már ekkora a hasad? -nézett rám Nam.
-Aha. -bólintottam.
-Nam, mit csináljunk? -húzta fel pulcsim.
-Az a gyerek volt? -jött közelebb.
-Igen. -sóhajtottam.
-Igyál vért! Most kaja helyett is azt kell innod! -vitt a kanapéra.
-De honnan szedjek vért? Yoongi az enyémet issza és amúgy is ember vagyok. Nem jó a vér. -sóhajtottam.
-Lecsapolunk téged, meg Taet, meg Jint. -hozott Hobi tasakokat.
-És ti bírni fogjátok? -húzta fel szemöldökét Jin.
-Jin, te csinálod. Mi addig elmegyünk vadászni. -kelt fel Hobi.
-Hát jó. -bólintott. Yoongi adott egy csókot és Hobi Taenek, Nam meg Jinnek és utána elmentek. Mind a hármunktól vettünk le és utána sok szőlőcukrot ettünk, meg vizet ittunk.
-Jin, hogyan vadásznak Yoongiék? -néztem rá.
-A közelben van egy erdő, ahol sok az állat. Általában kiszívják a vérüket és elássák őket. Kimenyjünk megnézni? -mutatott maga mögé.
-Nem. Nem szeretem a gyilkolást. -sóhajtottam.
-Kurva jó illat van. -jött be Yoongi.
-Kérsz egy kicsit? -néztem rá.
-Aha. Nem ettünk igazából, csak beszélgettünk. -jött közelebb.
-Még túl világos van. -sóhajtott Hobi.
-Akkor most etetés. -vette fel Nam Jint. Yoongival ketten lent maradtunk, mert a többiek felmentek és rá néztem.
-Ti mást nem is esztek? -sétáltam elé.
-Max húst. De azt is nyersen. -húzta el pulcsim. Oldalra dőltöttem a fejem és elsőnek egy puszit adott rá, majd elkezdett enni. Hamar jól lakott és utána el is engedett, de a kicsi is éhes volt, szóval a hasamat kezdte el szívni. Megkapaszkodtam Yoongiba és felhúzta a pulcsim. Be nyomta ott a hasam, ahol enni akart, de már rágni kezdte. Hozott vért, de ugyanúgy evett. Gyorsan elvitt a vámpír orvoshoz és ő kivette belőlem.
-Jimin, ébredj! -ébresztett fel. Kinyitottam a szemem és rögtön a hasamat néztem meg. Ott voltak a véraláfutások és utána Yoongira néztem. A babával a kezében ült és az arcát simogatta.
-Fiú. -mosolygott.
-Mi a neve? -keltem fel.
-MinGi. -adta át.
-Etetni még kb 1 hétig cumisüvegben adjatok neki, utána Jimin, tedd a nyakadhoz és enni fog! -nézett rám.
-Rendben. -bólintottunk.
-Szia! -mentünk ki.
-Sziasztok! -intett. Elmentünk Taehez és ránk nézett.
-Hol vol...-nézett ránk ledöbbenve.
-Kis szívem. -vette át.
-Meg akart enni. -sóhajtottam.
-Ilyen hamar? -nézte Nam.
-Igen. -vett fel Yoongi.
-Adok neki enni. -szaladt a konyhába Hobi. Hozott neki cumisüvegben langyos vért és átvette Taetől. Az én vére meg adta neki és majdnem az egészet megitta.
-Akarok egy babát. -sóhajtott Tae.
-Szülj! -vigyorgott Yoongi.
-Nem bírok. -nézett rám.
-Majd örökbefogadunk egy halandót. -simította meg hátát Hobi.
-De én vámpír akarok. -sóhajtott.
-Az nem lehet, mert aki terhes vele, annak kell etetnie. Te nem tudsz szülni, szóval nem tudnád a véredet neki adni. -puszilta meg homlokát.
-Jó. -bólintott. MinGi kinyitotta a szemét és vörös volt.
-Jézus. -adta oda Hobi. Adtam a homlokára egy puszit és elmosolyodott. Kilátszódott a szemfoga és Tae hátrébb lépett.
-Nem akarok vámpír gyereket. -nézett Hobira.
-Én sem. -vitte fel.
-Szia! -szólalt meg.
-Szia Kicsim! -mosolyogtam.
-Ilyen gyorsan fejlődik? -nézett rá Yoongi.
-Aha. Tudod, ez a normális. -bólintott Nam. MinGi eltűnt a kezemből és Nam nyakában volt.
-Szóval teleportálsz. -mosolygott. Visszajött hozzám és megölelte a nyakam.
-Ő ki? -mutatott Yoongira.
-Ő a másik apukád. -fordultam felé.
-Szia! -ment át hozzá
-Szia! -puszilta meg homlokát.
-Te mi vagy? -simogatta haját.
-Vámpír. -mutatta meg fogait.
-Nekem is van. -mutatta meg.
-De neked még gyenge. Enyémmel már lehet enni. -nyújtotta ki nyelvét.
-Majd jó lesz. -jött vissza hozzám.
-Te mi vagy? -ölelte meg nyakam.
-Ember. -simogattam hátát.
-Tényleg? -tolt egy magától, hogy rám tudjon nézni.
-Igen. -bólintottam.
-Akkor ezért van ez. -mutatott nyakamra.
-Igen. Yoongi enni szokott. -mutattam rá.
-Hol van? -jött le Tae. Átteleportált hozzá és ő sikított egyet.
-Baszki, de megijedtem. -kapott szívéhez.
-Akarok még egy gyereket. -súgta fülembe Yoongi.
-Ma este csinálunk? -néztem fel rá.
-De akkor csendben. -puszilt szájon.
-Meg gyengén. -öleltem meg.
-De ha a gyerek felébred, elfenekellek. -markolt fenekembe.
-Jó. -bólintottam. Este haza mentünk és megfürdettem MinGit. Utána mi mentünk és gyorsan végeztünk.
-Nyakamból kérsz, vagy cumisüvegből? -néztem MinGire.
-Nyakadból. -mutatott rá.
-Gyere! -vettem fel. Belém harapott és elkezdett enni. Közben elaludt és Yoongi a másik oldalról evett. Egy kicsit bent tartott a szájában és utána megcsókolt. Le kellett nyelnem, de jól esett.
-Ma este teherbe ejtelek. -fektette le MinGit. Levette a pólómat, meg a boxeremet és ő is levetkőzött. Terpeszbe tette lábaimat és tágítás nélkül belém hatolt. Nyögtem egy nagyot és megkapaszkodtam a konyhapultban. Mindketten hamar elélveztünk és utána felöltöztünk.
-Mit csináltok? -teleportált oda MinGi.
-Neked kistesót. -mosolygott Yoongi.
-De én nem akarok kistesót. -tette keresztbe kezét.
-De kapsz. -borzolta össze haját.
-Utálom. -mutatott hasamra.
-Miért utálod? -vettem fel.
-Mert őt fogjátok szeretni. -vált vörössé szeme.
-Őt is fogjuk szeretni, mint ahogy téged. -simítottam meg arcát.
-Te vagy az én kis szerelmem. -pusziltam meg orrát.
-És ki a nagy? -sóhajtott.
-Apád. -mutattam rá.
-De engem szeress! -nézett szemembe.
-Szeretlek, nagyon. Csak Yoongiba szerelmes vagyok, téged meg szeretlek. De ha megszületik a kicsi, akkor is foglak téged szeretni. -pusziltam meg homlokát.
-Jó. -ölelt meg.
-Jössz velem aludni? -simogattam hátát.
-Igen. -bólogatott.
-Én is mehetek? -nézett ránk Yoongi.
-Nem. -rázta meg fejét.
-Kis féltékeny. -nyújtotta ki nyelvét. A hátára teleportált és megharapta a nyakát.
-Nekem nem fáj. -vette le magáról.
-Viszont te most bajban vagy. -tartotta maga elé. Elteleportált hozzám és elbújt.
-Akkor én alszok apával. -vett fel.
-Nem! -nézett szemébe.
-De. -nyújtotta ki nyelvét. MinGinek elkezdett vörösödik a szeme és ahogyan rám nézett, átváltozott az arca. Yoongi nyakához bújtam és elkezdtem sírni.
-Bocsi! -fogta meg vállam MinGi.
-Ez mi volt? -néztem rá.
-Minden vámpír meg tudja mutatni a rossz arcát, ha akarja. Most MinGi is ezt tette, csak rád nézett, szóval te is láttad. -simogatta hátam Yoongi.
-Neked is van? -töröltem meg szemem.
-Igen. -bólintott.
-Megmutatod? -néztem szemébe.
-Biztos? -sóhajtott.
-Aha. -bólogattam. Megmutatta, de mivel sokkal ijesztőbb, mint MinGi-é, ezért becsuktam a szemem. Mikor kinyitottam, már az eredeti arca volt és adtam az orrára egy puszit.
-Nem tudok ma este aludni. -sóhajtottam.
-Akkor jól el leszünk. -kacsintott.
-Én is el akarok lenni. -fogta meg kezem MinGi.
-Te még túl kicsi vagy hozzá. -tette le.
-De nem is. -ment a kanapéra.
-Menjünk inkább aludni! -sóhajtottam. Felmentünk és lefeküdtünk aludni. Éjszaka egyszer felkeltem és Yoongi a szoba sarkából engem nézett vörös szemekkel, mire sikítottam egy nagyot.
-Baszd meg! -kaptam szívemhez.
-Mi az? -ásított MinGi.
-Min kibaszott Yoongi, ha még egyszer ilyet csinálsz, nagyon megütlek. -sóhajtottam.
-Mit csinálok? -ölelt meg oldalról.
-Ha te itt vagy, akkor az ki? -mutattam a szempárra.
-Nem tudtam aludni. -kelt fel a földről Jungkook.
-És mit csinálsz itt? Meg miért akarsz megölni? -bújtam Yoongihoz.
-Mert téged szeretlek és nem akarlak megölni. -ült le az ágy végébe.
-Ő ki? -nézte tátott szájjal MinGi.
-Jungkook vagyok. -mosolygott.
-Szia! -teleportált az ölébe.
-Szia! -puszilta meg homlokát.
-Szeretlek! -ölelte meg.
-Én is téged! -simogatta hátát.
-Kérsz enni? -néztem rá.
-Egy kicsit kérhetek? -bólogatott.
-Gyere! -dőltöttem oldalra fejem. A nyakamra tapadt és óvatosan bele szúrta fogait. Miután jól lakott, MinGi is evett és Yoongi nagyon tartotta magát.
-Te is ehetsz. -simítottam meg arcát. Rögtön megharapott és elkezdett enni. MinGire néztem és Jungkookkal csókolózott.
-Nem! -húztam magamhoz.
-Hagyd! Ők már szerelmesek, nem tudnak rajta változtatni. -engedte el nyakam Yoongi. MinGi visszateleportált és folytatták.
-Nem túl fiatal? -sóhajtottam.
-De. Csak ez olyan, mint a szerelem első látásra. Csak most örökre szerelmesek lesznek. -bólintott.
-Hozzám költözhet? -vált el MinGitől Jungkook.
-Nem. Te költözz ide! -rázta meg fejét Yoongi.
-Jó. -bólintott.
-Szexelni is fognak? -néztem Yoongira.
-Igen. -bólintott.
-Kb 2 nap múlva 17 lesz. Úgy testileg. Több ideig tart lelkileg és agyilag is felnőnie, de ne aggódj! -puszilta meg homlokom.
-Ha te mondod. -bólintottam. Lefeküdtünk aludni és este megint felkeltem. Yoongira néztem és láttam az ijesztő arcát. Felgyorsult a szívverésem és elmosolyodott.
-Yoongi, elég! -ültem csípőjére. Visszaváltoztatta az arcát és fordított rajtunk.
-Félsz? -súgta fülembe.
-Megvédelek. -harapta meg fülcimpám. Nekem nyomta kicsi Yoongit és sóhajtottam egyet.
-Tetszik? -csókolt meg.
-Jobban tetszene, ha bennem lenne. -markoltam rá.
-Kimegyünk. -vitte ki Jungkook MinGit. Yoongi ketté tépte a boxerem és csípőre tettem a kezem.
-Elég lett volna lehúzni. Ez már a második, amit szét téptél. -sóhajtottam.
-Jól van az. -vette le sajátját.
-Most legalább síko... -mondtam volna, de közben belém dugta magát. Egy elég lányosat nyögtem és elmosolyodott.
-Síkosítót szeretnél? -nyomott sokat farkára. Elkente és gyorsan elkezdett mozogni.
-Baszd meg! -karmoltam hátába. Még gyorsított és akadozva nyögtem alatta. Néha elment a hangom, de amikor eltalált, visszajött. Hátra dőltöttem a fejem és a takarót szorongattam. Egyszerre elélveztünk és lihegve mellém feküdt.

Daddykink {Yoonmin}Where stories live. Discover now