Kapitola 1.

16 1 0
                                    

Je neděle večer a já si uvědomil, že nemám seminárku na sociální vědy, přišel jsem tedy ke stolu a připravil si papíry. Oddechl jsem si a pustil se do práce, začal jsem psát a nevnímal čas, když jsem to měl konečně dopsané podíval se na mobil, kde jsem zjistil, že už je půl druhé. „Už bych měl jít spát" promítl jsem si v hlavě. Šel jsem tedy do koupelny vyčistit si zuby a vrátil se zpátky do pokoje, nastavil jsem budík na 4:40 a odložil mobil.

Ráno jsem se probudil dřív než mi zazvonil budík, což bylo v poslední době celkem časté. Vzal jsem tedy mobil, vypnul budík a chvíli sledoval soc. sítě. Po chvíli jsem vstal a převlékl se jen do kraťasů, protože venku bylo teplo. Mobil jsem si dal do kapsy a začal jsem hledat svoje airpody, když jsem je našel otevřel jsem dveře od pokoje a šel po schodech až k hlavním dveřím. Tam jsem si obul boty na běhání a podíval se na hodiny.(Bylo 4:45) Potom jsem zavřel dveře a zapnul si písničky do uší. Když začly hrát písničky vyběhl jsem jako vždy do lesa nedaleko od mého baráku.
Vrátil jsem se a podíval se na mobil.(Bylo 6:30) Šel jsem tedy do pokoje, kde jsem si svlékl kraťasy a vešel do své prostorné koupelny, kde jsem si svlékl zbytek oblečení a hodil do prádelního koše. Vlezl jsem do sprchy, nejdřív jsem si umyl vlasy a potom i tělo, když jsem vylezl ze sprchy osušil jsem se a ručník si omotal okolo pasu. Přistoupil jsem k umyvadlu a vyčistil si zuby. Vstoupil jsem zpátky do svého pokoje a vlezl do své skříně, kde jsem si vzal černé džíny, čistě bílé tričko a týmovou šedou mikinu. „Jo pokud jsem to ještě neříkal hraju fotbal za Southskou střední.xd" Sáhl jsem po své tašce a už mířím ke dveřím, když jsem si uvědomil, že nemám tu seminárku. Odhodil jsem tašku na zem a vrátil se na stůl pro papíry, když jsem si je vzal, zvedl jsem tašku a dal je tam. Vzal jsem tašku a dala si jí na rameno, šel jsem do naší zrenovované kuchyně, odkud jsem si přinesl jogurt s ovocem a sedl si za náš jídelní stůl. Když jsem dojedl, šel jsem zpátky do kuchyně uklidit si kelímek a misku. Z okna kuchyně jsem už viděl richiho auto a zamaskoval na něj, bylo to znamení, aby netroubil a nevsbudil tím celou rodinu. Sebral jsem tašku ze země a obul si černé nike boty, sebral klíče z botníku a vyrazil za Richim.
„Zdarec Filaus" slyšel jsem už z dálky. Protočil jsem očima, „Čau" pozdravil jsem ho. „Ready?" zeptal se mě hned co jsem si sedl Richie, já jen kývl hlavou. Jeli jsme pro další členy naší party.

Dorazili jsme ke škole na obrovské parkoviště, kde Richie zaparkoval, už když jsem vylézal z auta slyšel barvicí se studenty této střední. Chvíli jsem se zamyslel, ale z toho me vyrušili kluci. „Hej bráško pohno nebo nestihnes jít s námi za Penny,Carou a tou novou!"
Podíval jsem se na ně a s taškou přes rameno jsem je doběhl. Pak jsem si ale uvědomil; „Počkat jaká nová!?" zastavil jsem se a čekal na odpověď kluků. „Ty to nevíš? Dneska nastupuje nějaká nová kočka.." mrkl na me šimi. „Myslím, že se jmenuje Carlie," dodal Kev, potom otevřel hlavní dveře do školy. Já si jen při příchodu povzdechl a následoval kluky, kteří mířili přímo k trojčlenné skupince holek.

Jak asi na Filipa zapůsobí nová holka?
Doufám, že se vám začátek líbil.
Nell <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 11, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Život jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat