Prolog

11.5K 202 0
                                    

"Tremura toata , lacrimile curgandu-i siroaie pe obraji. Era…distrusa . Eu eram distrus vazand-o pe ea distrusa . Am inchisusade la camera ei si am sarit direct in pat luand-o in brate .

-Britney…Am spus eu incercand sa nu o ating .

Nu o puteam atinge pentru ca daca o faceam nu ma mai puteam controla . O iubeam prea mult pentru a o atinge o singura data . Vroiam sa ii simt mirosul racoritor si cald . Vroiam sa ii mangai parul fin si sa o tin in bratele mele . Am inghitit in sec la gandul asta si am inchis ochii . Am auzit un suspin din partea lui Britney si am simtit cum un cutit imi inpunge stomacul. Am simtit cum doua brate calde imi tin corpul in brate si am oftat deschizandu-mi ochii . Am luat-o si eu in brate infasurandu-mi bratele in jurul ei , mangaindu-I usor parul . Ma scaldam in mirsul ei pur . Am auzit-o plangand din nou cu obrazul lipit de gatul meu , lacrimile curgand de pe gatul meu pe tricou patandu-l . Nu imi pasa . Tot ceea ce ma intereseaza acum este sa o linistesc pe Britney si sa aflu ce sau cine a adus-o in starea asta . Jur ca o sa ii sparg fata .

-Justin…A suspinat ea uitandu-se adanc in ohii .

Genele ei ii erau inca ude de niste lacrimi amare . Pareau atat de lungi si perfecte . Lumina lunii strabatu camera dandu-i un strop de prospetime .

-Nu ma lasa…A soptit ea , plangand .”

Feel the life of the cityUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum