0.2

41 2 0
                                    

Hastaneden çıkınca Bruce bana bi baktı ve" Noldu Harleen sen neden üzgünüsün tatlım " dedi . Ben ona bir tokat yapıştırıp dedimki" Bruce! !! Sen gece beni mi izliyorsun? Sana dedim bizden olmaz!! Ve ayrıca sen ne curretle beni izliyorsun?!?! Simdi soruyorum sen beni izliyormusun ve niye!?!???" Bruce çoook ama çok şaşırdı. Çünkü bu şekilde ona hiç bağırma dım ve hesap sormadım. Sinirli ama nazik bir şekilde" Omu söyledi !???! HARLEEN BANA CEVAP VER OMU SÖYLEDI!?!" Ben tek kelime edmeden eve gittim. Evde Joker için notlar aldım:
•Tam bir sapıktı ve bana takıntılıy dı
•Hastalığı tehlikeliydi kranozonları yüzünden beni "prensesi" sanıyordu
• Deli lerin en ama en delisiydi.
Bunlar notlarımın bazıları daha çoook almıştım. Ben biraz uyumuşum. Uyanınca her taraf darma dağındı ve masanın üzerindeki kağıta bir sürü" hahahahaha" yazıyor duvarlarımda "J" harfi vardı. Ve yastığımın üzerinde bir gül ve gülün altında da bir not (NOT)" Ooo minik şeytanım seni rahatsız edmedik ve etraf biraz fazla dağılmış ola bilir bu yüzden özür dilerim bebeğim yarın aynı yatakta ola biliriz tatlım muah" diye . Ben şunları dedim" Lanet olası Joker sen ne naptın yaa. Sen nasıl kaçtın. Off bide aynı yatak haa yok artık . Bekle bekle Bruce Bruce doğru Bruce beni korur arayım" dedim ve hemen geldi. Bir kaç koruması olan bir eve beni bıraktı. İki hafta geçmeden Joker ve adamları evi bastı. Tabi onlar otuz ila kırk kişi. Biz on onbeş !! Tabiki onlar kazandı ve bana yaklaşarak" Minik şeytanım. Seni beklettim beni affet olurmu? Herneyse hadi gel " dedi ve elini uzattı ben dondum. Birden bayılınca hemen beni tuttu ve arabaya bindirdi. Bir süre sonra uyanınca araba kullanarak gülüyor du. Bir yerde durduk bana baktı" Harley babacığına kavuştun güzelim. Ama sen bunu içmezsin o yüzden bunu sana batırıp eve gidicez" dedi ve boynuma bir iğne batırdı. Bayılmış olmalıyım ki bir odada uyandım başım dönüyor ve göğsüm ağrıyor du içeri geldi. Ayağı kalkıp hesap soracaktım ki yere çömelip beni kucağına çekti. Biraz sessizlik ten sonra gülmeye başladım. Onun gibi ama gülmem canım yandığı içindi. Gülmeyi kesip " Naptın bana " dedim oysa bi bana bakıp hafif bir tebessüm edip dediki " Minik şeytanım. Sen üzüldüm mü yoksa gel de biraz oyun oynayalım ha ne dersin? " " Ne oyunu Joker o bana yaptığın ilaç dan ver. Canım yanıyor. Lütfen onu bana ver " " Tamam minik şeytanım getiriyim sen geç şöyle " dedi ve beni yatağı bıraktı. Bana iğneyi yaptıktan sonra üç gün sonra görüşürüz der gibi baktı ve el salladı.

Evet ben begendim oy ve yorum bekliyorum♧♧ byyyy♥♡♥♡★☆°•▲▼▶♧♧♣

GOTHAM IN KRAL VE KRALİÇESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin