(Herkes Vera ya şaşkınca bakar. Kızlar gider. )
Alper;(Vera ya bakıp dalga geçerek.)
- Eee sevgilim ne oldu:)
Vera;
- Birden ağzındam kaçtı.
( Herkes gülmeye başlar.)
Vera;
- Hiç komik değil.
Eda;
- E hadi anlatın bakalım ne yapıyordunuz.
( Hepsi aynı anda ben anlatırım der.)
Fatih;
- Hadi Arda anlatsın.
Arda;
- Ya işte kızlar yanımıza gelip bizimle basketbol oynar mısınız diye sordu bizde kabul ettik. Hem siz kimsiniz ki size açıklama yapıyoruz.
Onur;( Dalga geçerek)
- Sevgililerimiz:)
Yaren;
- Biz kimiz öyle mi? Peki öyle olsun. Kızların yanına gidin. Bir daha yanınıza gelmeyiz. Hadi kızlar gidelim.
( Hepsi gider)
Alper;
- Aferin!! Yaptığınızı gördünüz mü?
( Edanın ağzından)
Eda;
- Beyza bir gelsene birşey dicem.
Beyza;
- Ne var?
Eda;
- Biz onlarla sevgili değiliz. Birden Vera nin ağzından çıktı.
Afra;
- Neeee!! Gerçekten mi? Ay ben biliyordum. Alper öyle bir şey yapmaz.Beyzalar' a göz devirip gittik. Diğer derslere girmek istemiyorduk. Tam çıkışın oradaydık ki 20 li yaşlarda bir çocuk yanımıza gelip:
Çocuk;
- Bir bakar mısınız? Onur diye birisi sizin şurada duran arabaya binmenizi istiyor.
Sevde;
- Git o Onurlara söyle bir daha bizimle konuşmasınlar. Onların yüzünü dahi görmek istemiyoruz.
Çocuk;
- Ya kızlar gelin işte siz istemezseniz ben sizi bırakırım.
Eda;
- Sen kimsin ki bizi bırakacaksın!!!
Çocuk;
- Zorluk çıkarmayın da gelin işte.
Yaren;
- Zorluk çıkarırsak ne olur?
Çocuk;
- İşte bu olur.
Diyip ilerden 3 çocuk daha çağırdı ve çocukların hepsi bizi kucağına alıp zorla arabaya bindirdi.Bizi depo gibi bir yere getirdiler. Sonra bizi arabadan indirip depoya götürdüler. İçeride Onurlar yoktu.
Vera;
- Yaaaa imdat Alper ' ler burada yok yalancı köpek bırak bizi!!!
Eda;
- Bizi bırak yoksa senin ebeni sikerim,ağzına sıçarım, orospu...
Çocuk;
- Ooo bizim kız asabi çıktı.
Eda;
- Lan göt herif sen benim hakkımda konuşamazsın!!! Bırakın bizi!!!(Çocuklar kızları zorla sandalyeye bağlar.)
( Onurun ağzından)
Kızlardan özür dilemek için onlara sürpriz yapıcaktık. Kızlar çıkışın orada bir çocukla konuşuyordu. Acaba kim bu çocuk. Çocuğun yanına 3 kişi daha geldi ve kızları zorla arabaya bindirdiler.
Arda;
- Onur ne oluyor lan orada?
Fatih;
- Lan kızları kaçırıyorlar. Koşun.
( Kızların peşinden koşarlar.)( Sevdenin ağzından)
Hâlâ buradayız ve bizi kim kaçırdı çok merak ediyorum. Tam bu sırada içeri bizi kaçıran çocuklarla beraber 4 kişi daha girdi. İnanmıyorum onlar...