Oare exista iubire? Oare poti calca un om in picioare care mereu a fost acolo pentru tine ... ? Oare poți uita așa repede o poveste de iubire ce ai trăit-o? Sti nu trebuie sa te lași călcat in picioare , trebuie sa iei autoritate .. Te a înșelat uital știu tu poti trebuie doar sa ii spui creierului și inimi stop nu îmi mai fac rău de azi încerca si ai sa poți ! Nu mai trebuie sa cauți motivele răspunsurile la întrebare nu ești mopul lui ! Când un bărbat alerga după femei ușuratice acela nu e bărbat e doar un om las căruia ii place doar sa joace dublu e om lipsit de caracter , un om cu un suflet murdar nu îl lasă sa iti păteze sufletul fii demna și părăseștel! Nu îl judeca cândva isi va pune singur întrebări se va judeca singur , nu îl mai lasă sa fie drogul tău .. el nu te poate controla el nu are control asupra ta . Tu ești singura persoana tu te cunosti tu poți sa te faci fericita nu depinzi de el de ceea ce face el tu depinzi de tine asa ca ca puneți mintea bine pe gânduri i a sticla de vin și arunca ștergeți lacrimile da drumul la muzica și începe sa Zâmbești . crezati viitorul fii fericit egal ce se întâmpla nu depinzi de iubirea lui . el nu știe ce insemna sa iubești ,închei aceste rânduri spunduții ca ești o femeie puternica și ca poti !!
YOU ARE READING
Nu lasă bărbatul sa decidă pentru tine nu te lasă înșelată !
PoetryNu da control bărbatului !