9-

2.2K 167 124
                                    

Midoriya POV

Bakugou'dan hoşlanmıyordum. Sevgili olmamızın üstünden 1 ay geçti. Ve açıkçası sınıftaki bakugou ile benimle ilgilenen bakugou farklı kişilerdi sanki. Bana çok iyi davranıyordu. Beni asla kıracak bir şey de yapmadı. Bu hayatta görebileceğim en iyi erkek arkadaş bile olabilirdi ama ona karşı birşey hissetmiyorum.

Ne yapsam ondan ayrılamıyordum her zaman yanımda

Ve ben zaten todoroki'ye aşıktım
Bu sevgililik olayı da canımı sıkmaya başladı

Ondan ayrılmam lazım

"Bakugou..."

"Katsuki diyecektin değil mi izuku?"

"Katsuki ben... artık yapamam üzgünüm ama biz olamayız! Sevgili olalı 1 ay oldu ama hala sana aşık değilim. Ben Todoroki'ye aşığım! Ayrılalım!"

"BENİ O PİÇ İÇİN TERK EDEMEZSİN!"

"EDERİM BAKUGOU!"

"BANA KATSUKİ DİYECEKSİN BAKUGOU DEĞİL!"

"KONUMUZ BU DEĞİL BAKU! AYRILIYORUM! BİTTİ!"

"BEN BİTTİ DEMEDEN BİTMEZ!"

"DÜZGÜN KONUŞ BENİMLE! SENDEN 3 YAŞ BÜYÜĞÜM! BU İLİŞKİDE BENİM SÖZÜM GEÇER!"

"Zaten geçiyor izuku ama son sözü ben söylerim! "

Sesi kısılmıştı bağırmaktan ve benim de öyle

"Ama ben seni istemiyorum "

"Ben istiyorum! Benim aşkım ikimize de yeter"

"Söyle"

"Ne? Neyi?"

"Dünyaya diyorum todoroki ile öpüştüğümü duyur! Umurumda da değil artık. Zaten istifa dilekçemi haftalar öncesinden teslim ettim artık hocan değilim şimdi o siktiğimin öpüşmesini tüm dünyaya duyur. Bitti. Ben gidiyorum.."

"B-bunu bana yapamazsın!"

"Çoktan yaptım bakugou elveda"

Evden hızla çıktım

Todoroki özür dilerim ama söz veriyorum sana ait olucam ebediyen. Bakugou veya diyerleri umurumda değil. İşsiz kalmaya da razıyım artık. Yeterki yanımda ol...

TEACHER ♡TODODEKU♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin