Cum ar reactiona BTS la...

985 31 41
                                    

Cum ar reactiona BTS când le spui ca te desparti de ei.

Jin: Voi doi făceați un cuplu minunat doar ca nu prea mai simțeai iubire de la el de când a facut noua melodie. Tu te-ai gândit să-i spui fix în ziua filmărilor.
N/T: Jin, vreau sa vorbim ceva important.
Jin: Suoe mai repede N/T!!
N/T: Nu îmi spune mie sa vorbesc mai repede că mie nu îmi place!!spui tu puțin nervoasa.
Jin: Ce ai pățit N/T??
N/T: De când ai aflat că o să colaborezi cu Halsey, nu te-a mai interesat de mine erai în lumea ta, adică, te gândeai doar la Halsey.
Jin: N/T, îmi pare rau dar...
N/T: Dar ce??
Jin: Ştii ceva N/T?? Mam săturat, mam saturat să nu mă laşi să fac nimic. Nici măcar până la baie nu pot sa ma duc.
N/T: Păi şi eu mam săturat aşa că să te f**i cu Halsey când ai nevoie.spui tu nervoasa şi îi întorci spatele.

Suga: Era cam ocupat cu coregrafia noii melodii, avea mult de învățat asa ca nu avea timp de tine. Tu te-ai saturat să-l vezi mereu că nu-ți dă puțină atenție. Într-o zi când a venit de la repetiți tu îl aşteptai.
Suga: Iubito, ce faci aici??
N/T: Ce fac?? Fac pe d***u asta fac!!
Suga: N/T, dacă ai chef de ceartă lasă-mă!!
N/T: Acum dacă tot ai adus vorba de ceartă, stai jos avem de virbit.spui tu ridicând o sprânceană.
Suga: Bine, şi ce vrei să ,,vorbim"??
N/T: Min Yoongi, de când ai auzit că faceti o melodie nu te-a mai interesat de mine nu te-a interesat nici măcar dacă sunt moarta sau trăiesc!!
Suga: N/T, iubito, îmi pare foarte rău, doar că este ceva nou pentru mine!!
N/T: Asta numeşti tu ceva nou,nu??
Suga: N/T, MAM SĂTURAT SĂ TOT STAI DUPĂ MINE. ÎMI DAI MESAJE ,, Ce faci?? Unde eşti?? Cât stai?" MĂI FEMEIA LU' DUMNEZEU EU NU MAI SUPORT, GATA SA TERMINAT.
N/T: A da?? Asta voiam să spun eu idiotule!
Spui tu peurmă te duci si îți faci bagajele.

J-hope: Raza ta de soare nu mai strălucea aşa de mult. De când a văzut-o pe Halsey ochi lui au fost doar pe ea da doar pe ea.
N/T: J-hope, avem de vorbit!!
Jh: Ce mai vrei??spune el țipând la tine.
N/T:Nu tipa la mine că eu nu am țipat la tine!!
Jh: Zii, ce este??
N/T: S-A TERMINAT!! RELAȚIA NOASTRĂ
S-A SFÂRŞIT!!
Jh: Care este boul care mi te-a furat??
N/T: Nu este niciun bou, singurul bou esti tu pentru că ce pierzi tu acum va câştiga altul.
Jh: Mai exact cine??
N/T: Jungkook!!
Jh: Ceee?? Nu se poate!! Esti mai mare ca el cu un an!!
N/T: Nu contează vârsta, contează că mă iubeşte mai mult ca tine şi de la el simt iubire, în schimb de la tine simt numai respingere.
Jh: Ma durut asta!!
N/T: Şi pe mine ma durut câns am auzit ca te-ai dat la Halsey!!spui tu cu lacrimi în ochi mergând spre camera ta.

Rm: El fiind lider stătea mai mult cu băieți decât cu tine. Şi de când a aflat că Halsey îl place nu îți mai dă importanță.
N/T: Rm, gata s-a terminat!!
Rm: Ce tot spui acolo prostuțo??
N/T: Ha ... ştiam eu că ai aflat.
Rm: Ce să aflu??
N/T: Că Halsey te place!!
Rm: Ştiam asta prostuțo!!
N/T: NU ÎMI MAI SPUNE ,,PROSTUȚO" CĂ ÎȚI DAU D***U UNA DE TE LIPESC DE PERETE.
Rm: Ce ai mă??
N/T: Nă mă lua pe mine cu deastea. Hai pa!!
Rm: N/T, stai!!
Dar ... era prea târziu tu deja plecasei cu Jimin.

Jimin: El o ajuta pe Halsey să învețe coregrafia şi tu erai cam geloasa deoarece îi vedeai cum râde împreună cum ochi lor fac contact. Şi tu te-ai gândit să-i spui adevărul lui Jimin.
N/T: Jimin, vino încoace!!
Jm: Da, iubire ce este??
N/T: Jimin trebuie să-ți spun adevarul!!
Jm: Ce adevăr??
N/T: Halsey este lesbiancă!!
Jm: Ştiam iubito, nici măcar nu mă place!!
N/T: Păi am văzut cum ochi voştri au făcut contact si rândeați împreună!!
Jm: Iubito, asta a fost o farsă, voiam sa văd dacă mă iubeşti atât de mult cum spui tu de fiecare dată.
N/T: Ah da?? Stai să vezi ce-ți fac când te prind!!
Jm: Ohh nu din nou!!
Tu mereu când îl prindeai îl puneai să facă treaba în locul tău.

Taehyung: Lui Tae nu îi plăcea de Halsey. Dar tu ai crezut că o place şi teai gândit să forbeşti tu el despre asta.
N/T: Tae, îți place de Halsey??
Tae: Ceee?? Nuuu!! Cum să crezi aşa ceva??
N/T: Păi ... nu ştiu am crezut şi eu!!
În timpul filmărilor lai văzut pe Tae cum râdea de Halsey cum dansează.

Jungkook: El era prea mic pentru Halsey şi ține prea mult la tine, nu te poate înlocui cu altcineva aşa că tot iepuraşul tău rămâne nu ți-l fură nimeni .... ABSOLUT NIMENI!!

N/M: Apropo voi ați auzit că Halsey chiar este lesbiancă?? Eu când am auzit am rămas stana de piatră. Acum ca am făcut capitolul ăsa în care apare Halsey sa nu credeti că am ceva cu ea, ba chiar îmi place de ea.( îmi place de ea în sensul de prieteni)😊😊

( îmi place de ea în sensul de prieteni)😊😊

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jimini-ssi❤❤Îmi cer scuze dar am încurcat cărțile😊😁I'm so sorry😢😢

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jimini-ssi❤❤
Îmi cer scuze dar am încurcat cărțile😊😁I'm so sorry😢😢

Ce ai face dacă??[TERMINATA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum