'' Benim adım Narnia. 4 kardeşim var. isimleri Peter , Edmond, Susan, Lucy . Bizim ülkemiz savaşta ve kaybetmek üzereyiz ,bu yüzden annem bizi yatılı bir okula yollayacak, okul ingiltere'de ama gitmemiz gerek çünkü daha fazla kalırsak ölebiliriz. Annem burada kalacak bizi trenle yollayacak şimdi babam çalışıyor, ölmesi an meselesi biraz babamın yanına gideceğim, neyse görüşürüz günlüğüm''
''Yukarıda Narnia günlük yazıyor'' Yazardan alıntılar.
Narnia babasının işyerine gittiğinde babasının cesedini gördü.Narnia birden kocaman bir çığlık atacakken annesi arkasından ağzını kapattı. Annesinin ismi Mary'di.Mary Narlia'ya 5 kişilik tren bileti verdi ve eve yolladı. Narnia eve gidince kardeşlerine babasının öldüğünü söyledi .
Peter: ''Ba...ba...babamız öldümü?''
Narnia: ''Gözlerimle gördüm'' diyerek ağlamaya başladı. Lucy Narnia'ya sarıldı.
''Ablacım yarın mı gidiyoruz?''
''Evet Lucy yarın gidiyoruz''
Peter:"Hadi hazırlanalım" dedi ve valizlerini hazırladılar. Sabah olduğunda Mary gelince herkesi tren istasyonuna götürdü. Herkez annesiyle vedalaşırken Lucy annesini bırakmak istemedim.
Lucy:''Annecim seni çok seviyorum.''
Mary:''Bende seni çok seviyorum küçük kızım benim.''
Susan:''Lucy artık gitmeliyiz.''
Edmond:''Tren gidicek çabuk olun.''
Narnia:"Annecim seni çok özleyeceğiz." ve trene binip İngiltere'ye yolculuk başlamıştı.
"Sevgili Günlük:
Bugün annemizi bırakıp İngiltereye gidiyoruz babam ölmüş gözlerimle gördüm. Lucy ağladı. Şimdik yazmak zor trenden inince yazarım görüşürüz günlüğüm."
Narnia kompartıman bölümüne Peter ve Susan'la girmişti. Lucy ve Edmond yandaki kompartımana geçtiler.
(Günler geçti haftalar geçti İngiltere'ye gediler.)
İngiltere de onları bir kız karşıladı. Kızın adı Emily'idi. Emily herkezi alıp okula götürmüştü. Narlia,Susan,Lucy aynı odada Peter ve Edmond aynı odada kaldılar. Müdürün adı Carla'ydı. Carla kötü davranıyordu en çok da Lucy'e. Herkez Carla'dan nefret ediyordu. Narlia Lucy'i uyuttuktan sonra kendi de uyudu.Sonra diğerleri uyudu. Bir cumartesi sabahı herkez oyun oynamak istiyordu.
Lucy:"saklambaç oynayalım"dedi.
Susan:"ne oyunu oynicamızı bulduk o zaman, gönüllü ebe olmak isteyen var mı?"
Peter:"ben olurum 1... 2... 3...." Lucy başka bir odaya gidip dolabın içine girdi daha fazla giderken birden yere düştü. Lucy şaşkındı dolabın içinde bir kar küresi vardı resmen. Bir adam geldi ayakları at ayaklarından farksızdı. Lucy çığlık attı adamda ağacın arkasına saklandı.
"Se..se..sen kimsin?"
"Ben Lucy peki sen kimsin?"
"Ben de Tom sana, birşey sorucam sen bir insan mısın?''
"Evet peki sen nesin?''
"Ben elfayım."
"Elfa mı?"
"Evet elf ve at dan oluşurum gördüğün gibi."
"Peki burası neresi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TARATOR
AdventureBu benim ikinci hikayem birincisi korkulu maceralardı bu hikayemi inşallah beğenirsiniz İYİ OKUMALAR...