Arkadaşlar yeni basladigimi ve birazcik acemi oldugumu biliyosunuz ama okursanız çok sevinirim♡♥♡♥
Geldiğimiz mekan büyük ve güzel bir yerdi aynı zamanda da çok kalabalıktı . Mekanın içi dışına göre boğucuydu ertafta kırmızı büyük puflar , pufların üzerinde olduğu yere yayılmış erkekler ve yanlarında da oldukça açık giyinmiş kızlar vardı. Pist çok kalabalık ne yaptığını bilmeyenlerle doluydu. Etrafı gözlemlemeyi bırakıp Burcuyla birlikte diğerlerine göre tenha bir yere oturduk . Burcu bana doğru yaklaşıp "Dans edelim mi ?"dedi. Ben hayır anlamına gelecek şekilde başımı salladığımda omuz silkerek ayağa kalkıp piste doğru ilerledi.
Bense kafamı masaya koyup keyfime baktım. Kafamı kaldırdığım da oldukça yakışıklı yok hayırr çokk yakışıklı esmer ,çok güzel kahverengi gözleri olan biri duruyordu . Normalde üstüne atlamak istesem de hiç umursamamış gibi sadece gülümsedim. Çocuk "Selam"dedi elini uzatarak ben önce eline bakıp sonra yüzüne baktığımda zaten elini çekmişti biraz duraksayıp sonra "Hım utangacız "dedi.
Çocuk kendini benimle tanışmaya ne kadar zorlasada ben onun karşısında kıpırdamadan duruyordum. Adımın söylendiği yana kafamı çevirdiğimde Burcu bir çocuğun kollarının arasında bana doğru geliyordu. Masaya geldiklerinde Burcu benim yanıma çocuk da karşımda oturan daha ismini bile bilmediğim yakışıklının yanına oturdu. Burcu yerinde kıpırdanıp benim kulağıma doğru yaklaştı ve "siz tanıştınız mı ?"diye sordu ben hayır şeklinde kafamı sallarken karşımdaki bana bakıyordu. Çocuk bir miktar bana delici bakışlar attıktan sonra yanındakine ve Burcuya bakarak "Bizde tam tanışıyoduk "diyerek elini uzattı. Ve "ben ONUR"dedi. Bense ona bu sefer karşılık vererek "KUMSAL"dedim. Çocuk ımm pardon Onur elini çekerek arkasına yaslandı. Ve bir miktar gülerek bana baktı ve bende ona tebessümle karşılık verdim. İyi bir çocuğa benziyordu ama güvenemezdim. Ya da güvenebilirdimm. Bu değişim Onur ve karizması yüzündendi.
Burcu 'nun "biz artık kalksak iyi olur "demesiyle hemen ayağa kalktım. Onur"biz sizi bırakalım"dedi.Benim normalde hayır cevabını vermem gerekse de Burcu'nun peşine takıldım.Burcu ile adını Onur'dan Ekin diye duyduğum çocuk önde sarmaş dolaş yürürken ,biz ise Onurla arkada yan yana yürüyorduk. Onur'un bazen durup durup bana bakmasının dışında fazla bi şey olmamıştı.
Arabadayken yanımda yine Onur vardı neden yanıma Burcu oturması gerekirken Onur oturuyordu ki. Herkes kendini hafif ve rahatlatıcı müziğe verdiği için kimse konuşmamıştı. Ta bi birde delici ve tatlı bakışlar Onur'un bakışları. Bizim evin olduğu sokağa geldiğimizde Burcu ben ve Onur aşağı indik . Burcu Ekini yanağından öptükten sonra evine doğru doğru yöneldi . Bunlar hangi ara bu kadar yakın olmuştu.
Onur arabaya doğru yöneldi . Ben arkamı dönüp kapıya doğru giderken arkadaki ses yani Onur , "Kumsal "dedi. Ben nedense sevinmiştim . Daha fazla bekletmeyip arkamı döndüğümde hemen burnumun dibindeydi neden bu kadar yakındı . Gözlerimin içine bakıp "Hoşçakal" dedi. Bende "hoşçakal Onur dedim ve eve girdim . Neden mutluydum . Bana ne olmuştu . Bu gün tanıştığım birine aşık olacak değildim heralde. Bir tarafım böyle söylerken diğer tarafım neden olmasın yani
ONURLA BEN