chaarwon pano (yeah ik it's chothon chill)

63 3 0
                                    

Sumaiya P. O. V

"UTH NIBHAGI CHOKRI SHARAM HEE KONHEY SAJI RAATUN JAAGAN SUBHU JO MUYUN PAYU AN" achanak saan edyu raryun aayu mokhe lago jiyen mera waqt aagaya par afsos uho waqt munjhi maa hui jehn continuously dar te thaka kande raryun pe kayu.....
Time ditham ta 8:30 uri late thi wys par kher aa wada marhun huai der saan weenda an-miss ke chayam na iho wadey marhun ke bag soodho raste te phito kandi.. Kher aaoun jaldi mn tyar thi wyas college.
Enter thyas andar class mn ta miss chayo "acho acho...budhaenr pasand kanda tahan kehri khushi mn late aaya ahyo?" haanr cha budhayan miss ke ta zindagi mn dukh hee dukh an..... Chayam"sorry miss akh kon khuli......"
"aainda kaan khayal rakhjo time te akh kholjo next time late na acho" aaoun ha karey seat te wanyi wethas ta jimin ji khil hee napai band thy mu isharo kayo maans ke beta tu baahir nikar rugo ehro kutandas pehnjo naalo wisri weendein.
Kher boring class hui safa mu ai shumaila ta full miss ke ai hunje lecture ke ignore kayo unkhaan po period over thyo ta class ji hikri chokri elaan kayo ta "aj sir suleman chandio chutti te ahy" iho budho sabhin ai har taraf eid jo manzar thi wyo sab hik bey ke bhakur paaenr laga ai safa wayera theende nazar pe aaya.
Etri hee der mn jimin pehnje chokran saan gad aayo ai chayain" aj ta aaoun sabhin ke introduce karaaye raheendas" mu chayo "hal bhala cha yaad kande."
Sabhin wari wari saan pehnjo intro dino ai mu budho.. unkhan po asaan pehnju kacheryun kayu pe ai time guzri wyo..

TIME SKIPS TO JASHNE AZADI (CHUTTI THI WAI) 

Sabhin ke bye chai class man niktas hee pe ta achanak saan kehn mokhe kulhey te hath rakhyo aaoun muryas "mokhe sunyaatai?" hun chayo ai aaoun ba mint laaye freeze thi wyas

To be continued.....

Sumaiya Bhatti Ft. Hunja Bishni Dost Where stories live. Discover now