Cu putin inainte de a incepe scoala,Suga impreuna cu familia lui se muta in capitala din cauza serviciului tatalui lui. Se acomodeaza relativ repede,avand in vedera ca nici acasa nu ii venea sa ii zica 'acasa'. Totusi nu este chiar singur. Varul lui,Tae,vine la el ca sa il ajute sa despacheteze.
Tae: Si,cu te simti? O sa te obisnuiesti repede,crede-ma. Mai ales dupa ce ii intalnesti pre noii tai colegi.
Suga: Da...nu prea cred. Nici acasa nu eram prea 'popular' ca sa zic asa.
Tae: Sa stii ca daca mai compui muzica,aici e locul perfect in care te poti lansa. Nu mai tii minte ca ti-am zis parca odata de trupa de la scoala. Ei cauta pe cineva care sa cante la clape. Tu canti super genial.
Suga: Exagerezi. Si plus ca stii ca mie nu prea imi place sa fac contact direct cu lumea. In special cu copiii de genul asta. Cu siguranta sunt niste frustrati care cauta atentie si nici macar nu stiu sa cante.
Tae: O sa vezi ca nu e asa! Hai,unde pun cutia asta?
Dupa ce termina de despachetat,iau cina iar Tae merge acasa. Mai era o saptamana si incepea liceul.
In timpul acesta,fiecare isi vede de treburi. Tae incepe deja sa faca afise,din hartie reciclabila,pentru salvarea planetei,iar Suga ca de obicei compune.
A venit si ziua cea mare. Suga nu e prea fericit,deoarece nu mai poate sta toata ziua sa faca muzica dar se obisnuieste oarecum. E 9 si pleaca. Mama lui ii spune sa aibe grija si sa faca o prima impresie buna. El ia repede banii si pleaca fara sa ii pese de ce a spus mama lui. Decide sa ia un taxi,nestiind exact unde e liceul. Nici bine nu inchide ca apare Tae pentru a merge impreuna la liceu.
Tae: Ce faci amice? Haide sa mergem impreuna,te ajut eu cu drumul.
Suga: Ma descurc. O sa iau un taxi.
Tae: Haide odata si nu mai comenta
Zice si il trage de maneca indreptandu-se spre scoala.
Cand ajung,Tae se duce la prietenii lui si ii saluta.Tae: El este verisorul meu Suga,este nou aici. Nu demult s-a mutat.
Mina: Va fi in clasa cu noi,nu?
Suga: Asa cred
Tae: Da,va fi in class cu noi
Jennie: Fiti atenti,incepe festivitatea.
Dupa ce directoarea termina ce are de spus si ii roaga pe copii sa se indrepte inspre clase,fiecare se aseaza in cate o banca. Intr-o banca pot sta doi elevi. Mina se pune in penultima banca de la geam si sta singura. Namjoon si Jimin se pun in spatele ei,iar Jennie sta cu Tae. Restul colegiilor au ocupat celelalte banci,asa ca Suga se pune langa Mina.
Mina: Sper ca esti la fel de destept ca Jonnie. Si el e la fel de linistit ca tine
Suga nu gusta gluma si chair cand vrea sa isi bage castile in urechi,intra dirigintele,profesorul de matematica.
Prof. : Ei bine copii,ma bucur ca ne revedem la fel de bucurosi si de zambitori ca la sfarsitul anului. Cum a fost vacanta?
*Dirigintele clasei e un om foarte de treaba si chiar daca nu stii,el incearca sa te ajute cat poate.*
Toti in cor: A fost bine prof.
Prof: Foarte bine,ma bucur. Nu stiu daca ati observat,dar aveti un coleg nou. Min,poti te rog sa te prezinti?
Suga: Sunt Min Suga si va rog sa aveti grija de mine!(*expresie coreeana folosita cand cineva este nou in scoala/liceu/la loc de munca)
Prof: Super! Acum sa vorbim putin despre ce vom face anul acesta. Nu va voi stresa prea mult,sunteti inca a 10 a. Dar trebuie sa ne pregatim...
In timp ce profesorul vorbea,Mina incepe sa i se vaite lui Suga in legatura cu predicile prictisitoare ale dirigintelui.
Mina: Asa face la fiecare inceput si sfarsit de an. Deja stiu ce va urma sa zica.(*zice ea zambind*)
Suga: Tare.
Mina: Si...avand in vedere ca vom sta in aceeasi banca,as vrea sa imi mai spui despre tine. Ce iti place tie sa faci?
Suga: Sunt la psiholog?
Mina: Nu,dar e pentru cultura mea generala sa stiu asta.
Dupa asta,nu mai vorbesc pana cand ies din clasa. Se suna si toata lumea pleaca acasa. Mina merge la Tae care era cu Suga.
Mina: Tae,putem vorbi putin.
Tae: Da,sigur. Asteapta o clipa Min.
Se dau putin mai la o parte,iar Mina il intreaba despre Suga. Daca are o problema sau asa e el.
Tae: Nu,doar ca asa e el de cand era mic. Bine,nu chiar. Cam de pe la vreo 7 ani a devenit asa. Cred ca e din cauza ca atunci i-a murit sora. Saraca de ea,avea numai o zi. Dar au fost niste complicatii si fiind asa fragila nu a putut rezista. Isi dorea foarte mult o surioara. De aceea fiecare cantec e pentru ea.
Mina: Ma gandeam ca ii place sa compuna muzica. Dar nu ma gandeam la ceva asa de trist.
Suga: Putem merge? Eu am plecat.
Tae: Da,acum.(*se intoarce spre Mina*) Nu il stresa,stiu cum esti tu. Lasa-l sa se acomldeze putin. Mai vorbim,ok?
Mina: Bine,pa.
Din clasa iese Jennie care a auzit toata discutia dintre ei doi.
Jennie: Esti bine?
Mina: Da,e ok.
Jennie: Hai acasa.
Dupa ce fiecare ajunge acasa,Jimin da mesaj tuturor copiilor din scoala ca la ora 8 va incepe petrecerea de inceput de an la el acasa si bineinteles toata lumea este invitata. Tae merge imediat la Suga pentru al lua. La fel face si Jennie cu Mina.
Tae: Hai lenesule! Nu mai sta toata ziua in camera,mai ia si tu aer.
Suga: Nu e deajuns ca merg la liceu?
Tae: Bun,sa vedem ce ai prin dulap.
Dupa cateva minute de cautari,Tae gaseste insfarsit ceva mai de doamne-ajuta. Min se schimba repede,iar dupa insistente repetate,pornesc impreuna spre casa lui Jimin.
Mina si Jennie erau deja acolo. Jennie il astepta afara pe Tae,si cand il vede merge spre el si il pupa. Suga se duce langa Mina,dar ea nici nu apuca sa ii spuna ceva deoarece de data asta,el incepe.
Suga: Sa stii ca nu trebuie sa iti fie mila de mine sau ceva. Si nu sunt in totalitate asa din cauza surorii mele.
Mina: Deci ai auzit...
Suga: Poate cateodata ma fac ca nu aud,dar aud chiar foarte bine. Te rog sa nu mai vorbesti despre mine niciodata sau macar nu despre sora mea.
Mina: Scuze,chiar imi pare rau. Si stiu cum e cand vorbeste cineva despre ceva de care ai vrea sa uiti.
Suga: Zau?
Mina: Da pai stii...
Nu apuca sa termine de spus fraza ca vine Jimin
Jimin: Ce faceti? Cum va simtiti? Tu esti Min,nu?Suga: Da. Bine,dar nu ma simt prea bine asa ca daca se poate as vrea sa plec.
Jimin: Da,sigur. Vrei sa te conduc? Sau sa ii suni pe ai tai sa vina sa te ia? Poti merge
Suga: Da,e ok. Multumesc.
Mina: Stai,vin cu tine. Si eu merg incolo.
Suga ofteaza,dar merge impreuna cu ea.
CITEȘTI
Play It Cool//with bts
Teen FictionMina este o fata desteapta si frumoasa care stie ce vrea de la viata. Suga este un baiat care nu este sigur pe opiniile lui si care crede tot ce spune lumea. Oare reuseste Mina sa il sustina si sa ii dea curajul de care are nevoie? Va reusi Suga sa...