W koncu brat przestał moczyć łóżko, a ja musiałam jakos wytrzymać. Ale pewnego ranka obudziłam sie i wszystko było mokre, zawołałam mamę która była bardzo zła (pominę resztę dnia^^)
Następnego dnia było tylko gorzej bo jeszcze pojawiła się kupka, a potem nie zdążyłam do toalety i jeden dywan był do wyrzucenia.Mama z tata pojechali na ,,zakupy" jak to nazwali,wrócili do domu po około 2 godzinach.Potem poszli do sypialni i nie wiem o czym rozmawiali,kiedy ja oglądałam telewizje oni przyszli do pokoju i powiedzieli ,ze skoro nie potrafię nad sobą panować będę nosić pampersy,rozpłakałam sie (w tamtych czasach chciałam szybko dorosnac),a tata wyjął różowego pampersa z księżniczkami disneya i podał go mamie.Chcialam uciec ale mama przytrzymała,tata rzucił pudełkiem pieluch o ziemie i przytrzymał mnie.Mama zaczęła mnie rozbierać i dostałam klapsa,następnie tata włożył mi niebieskiego smoczka do buzi.W koncu pod moja pupa znalazł sie ogromny pampers,na to miałam założone jeszcze : różowe rajstopy,biały śpioszek i bluzkę z napisem ,,little girl".
Potem zostawili mnie przed telewizorem az w koncu przyszedł czas na obiad. Dostałam mleko i szpinak.Nie wiem kiedy i jak ale zaczęłam sie załatwiać i od razu spaliłam buraka.Wtedy mama powiedziała ,,Oooo dzidziuś zrobił kupkę" a ja zaczęłam płakać.Wtedy ona wzięła mnie na rece i dodała ,,nie martw sie dzidziusie maja wypadki". Zdjęła ubranka i pampersa w koncu po zmianie dodała 2 pampersa i plastikowe majtki z wzorkami dla małych dzieci,założyła mi jeszcze ta sama koszulkę wiec było widać ze nosiłam pampersa.
CZYTASZ
Prawdziwe życie ABDL
Short StoryTutaj przedstawię jak wyglada prawdziwe życie abdl w ukryciu :).