Apátol neked Liz: Legy jó 2.Fejezet

21 3 0
                                    

Egy zord jeg hideg fém surlodás halatszodot az utcán . Hajnal kéttora van . Söttét. Köd lepete el a várost . Egy halk sikolyt hallotam. Hátraneztem de nem láttam semmit . Elindultam a kocsimhozz. Ki nyitotam az ajtót és be ültem . Egyszer csak halotam újra azt a fémes hangot. Kopogast halottam . Elövetem egy cigit és meg gyujtotam majd kiszaltam megnezni mi történt . A kocsim mögöt halotam a kopogást és a fémes hangot . Nem tudtam mi lehet ott ugy hogy elö vettem a szolgálati pisztolyomat. Es elindiltam . Mikor odda ertem nem lattam semmit csak halotam ujra azt a hangot...
-Robbbiiii..... Újra itt vagyok ... Tudom hogy tudod ki vagyok ... Azt hited el tüntem???.... Rosszul gondoltad ... Most jött el az idö...(Mishita)
-Mien idö??? És hogy kerültel ide??? Már meg tisztultal térj vissza lányom védelmére!!! Alkut kötötünk!!!(Robi)
-Igy van ... De az alkunkban volt egy halanfo élet... Már meg tudta Liz ki is vagyok... Szoval ideje menünk... Hagyd hátra a tested és rejsd el a szerzödés eszközét... Uttána kövess ... (Mishita

6 honapal késsöbb....
- Apu hol van?(Liz)
- Nem emlékszel?(Liz anya)
- Mire? (Liz)
- Hát ,hogy apád fél éve diliházban meg halt.(Liz anya)
- Mi van? (Liz)
- Tudod apád vett egy képet és mindig azt mondta ,hogy egy hang kezdet hozzá beszélni. Majd egy idő után fekete árnyról és siró emberekről beszélt. Majd
 elmegyogy intézetbe küldtük és az oda vezető utón meg hallt…(Liz anya elsírja magát )
- De hát ez nem lehet igaz. (Liz)

Vigyáz a szerzödésekel mert biztos egyszer meg bánod...
S a pecsétet melyel a SZERZÖDÉS meg kötöd véd mert még elened fordul egyszer S ha meg törtenik már csak egy eselyed marad....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A D! Szerzödés Where stories live. Discover now