Als ik opsta voel ik 2 armen om me heen. Ik doe mn ogen open en kijk recht in die van Brook.goodmorning babe:Brook.goodmorning:fee.ik sta op en loop naar beneden. Er staat een onbekend jongen te praten met Andy en Mikey. Hey guys wie is dit:fee.oh hi ik ben Ryan maar noem me maar Sonny:Sonny.okay aangenaam ik ben fee:fee.eh fee het heeft een rede dat Sonny hier is:Mikey oh hoezo dan:fee ik ehh:Mikey hey het is al goed:fee ik trek hem in een knuffel en vrijf over z'n rug. Ik verlaat roadtrip fee ik stap eruit:Mikey je gaat wat:fee ik laat hem weer los en neem een paar stapjes achteruit. Is Sonny je vervanger:fee ehh ja leuk toch:Mikey ja geweldig:fee ik trek Sonny in een knuffel. Ik heb veel over jou gehoord van Andy k herkende je alleen niet meer:fee oh okey positieve dingen mag ik hopen:Sonny zeker alleen maar positieve dingen:fee in mn ooghoek zie ik Mikey treurig kijken maar op dit moment boeit me dat niet, ik laat Sonny los en ga zitten op de bank. Waarneer Mikey weg gelopen is barst ik in tranen uit.hoelang wisten jullie dit al:fee bijna een maand:Jack en jullie zeggen niet even wat?!:fee het spijt ons maar we konden het niet:Andy.het is al goed guys:fee.even later komt Mikey met 2 koffers aan gelopen. We houden contact?:Mikey.altijd maatje:.fee ik geef hem een kleine knuffel, waarneer hij echt weg is kijk ik naar de grond Jack komt naar me toe gelopen tilt mn kin op en geeft een kleine glimlach maar ook hij heeft tranen in zn ogen. Hij trekt me in een knuffel en legt een hand op mn achterhoofd hij legt zn hoofd op mn schouder ik voel hem snikken en daardoor moet ik ook huilen. Ik laat zachtjes los veeg zn tranen weg en geen een kus op zn Wang. Ik zie dat iedereen tranen heeft op dit moment is mn broertje de belangrijkste, ik loop naar Andy veeg zn tranen weg en geef een kleine glimlach hij geeft een kleine terug. Ik vrijf door zn haar. Het hoort erbij maatje ze komen en ze gaan das een band:fee I know Maar t is moeilijk:Andy ik weet het maar je hebt nu een geweldige vervanging:fee ik kijk naar Sonny die met een kleine glimlach naar me kijkt, hij is niet lelijk maar ik probeer me ervan af zetten Ik ben met Brooklyn en ben er heel gelukkig mee. Ik verbreek het oog contact met Sonny en loop naar Rye toe die ik een stevige knuffel geef, ook hem geef ik een kus op de Wang. Brooklyn huilt niet dus die sla ik over. Het is rond de middag ik loop naar buiten en ga langs het water zitten, even later voel ik dat er iemand naast me komt zitten ik kijk om en zie Sonny. Oh hey Sonny:fee hey hoezo zit je hier, alleen:Sonny.k zit hier wel vaker alleen:fee.gaat het kwa mikey?:Sonny.
Ja gaat prima, ergens ben ik opgelucht:fee.oh okey:sonny.ineens voel ik een arm om me heen, ik kijk naar sonny en voel kort daarna zijn lippen op de mijne.meteen trek ik terug, en sta op.waarom stop je het ging toch goed?:sonny.nee sonny ik ben met Brooklyn en wil bij hem blijven, ik ga naar binnen om mn mond te wassen fijne dag verder:fee. Ik loop naar binnen loop meteen naar de kraan maar ik voel een arm om mn middel die me terugtrekt, het is Brooklyn. Hey babe waarom zo gehaast?:brook.hij wilt een kusje geven maar ik draai mn hoofd om en loop naar de wasbak om mn mond te spoelen. Wat is er feetje:brook.sonny kuste me net daarom doe ik jou dat kusje niet aan:fee.brook balmpt z'n vuisten en spant z'n spieren aan. Hij heeft wat gedaan:brook.babe rustig het is goed:fee.heb je mee gedaan of trok je weg:brook. Weggetrokken natuurlijk liefie ik wil jou niet kwijt hoor:fee.ik pak brook z'n nog steeds gevuisten handen vast en ga met mn duimen zachtjes over z'n huid heen, langzaam ontspant ie er rolt een traan over z'n wang. Waarom huil je babe?:fee.omdat die klootzak je op een dag van me af gaat pakken:brook.ik veeg voorzichtigheid de tranen weg en geef een kusje op z'n kaak,ik pak z'n handen vast en kijk hem aan.ik ga jou never nooit meer verlaten dat beloof ik:fee.ik geef hem een kusje en neem hem mee naar boven we gaan liggen op het bed en ik start Netflix op. Ik ga naast hem liggen maar brook tilt me op en zet me tussen zijn benen in ik leun tegen hem aan en samen kijken we een random film die toch mn aandacht weet te pakken.midden in de film val ik in slaap ik voel nog net dat er een deken op me word gelegt en daarna ben ik helemaal weg.
Even later valt brook ook in slaap.Sorry dat ik zo weinig post maar ik heb geen inspiratie meer dus ja.
Er zullen nog wel een paar posten online komen maar dat kan even duren.Verder ben ik een nieuw boek begonnen over Randy. Daar ga ik wel (hopelijk) regelmatig mee verder.
Voor nu dan totziens en see u by the next One 🙈💛
JE LEEST
in love with a boy
Romancewaarneer een meisje fee (15jaar) uit school komt veranderd heel haar leven er gebeurt heel veel schoolvaktie is begonnen en nog veel meer