OBSAH:Nanami je obyčejné středoškolské dívka, ale poté, co její otec nečekaně odejde a nechá jí na krku své dluhy, zůstává odrazu bez střechy nad hlavou. V parku potkává neznámého muže jménem Mikage, který má velký strach ze psů. Nanami ho "zachrání" od psa, který na něj štěkal, a poví mu svůj příběh. Mikage jí následně dá svůj dům jako dík za záchranu a Nanami přijímá nabídku jen proto, že nemá kam jít. Podle mapy nakreslené Mikagem, přijde až ke staré zanedbané svatyni. Myslí si, že se jedná pouze o špatný žert, ale nakonec vejde dovnitř. Tam ji téměř zabije Tomo, liščí démon v lidském těle, který si myslel, že se domů po dvaceti letech konečně vrátil Mikage. Nanami přivítají dvě zvláštní bytosti, Onikiri a Kotetsu, a oznámí jí, že se stala novou bohyní země. Tomo odmítá akceptovat Nanami jako bohyni země a svou paní, zesměšňuje ji a nakonec ze svatyně odejde. Svatyně bez jeho síly však opět upadá, a proto se ho Nanami spolu s Onikirim a Kotetsum vydává hledat, aby s ním uzavřela smlouvu a přivedla ho zpět.
HLAVNÍ POSTAVY: Nanami, Tomoe
ŽANR: Animovaný / Fantasy / Komedie / Romantický
MŮJ OSOBNÍ NÁZOR: Kresba je vcelku dobrá. V nějakých dílech je děj o vtipný, třeba Mizuki a flétna
BEST SHIP: Nanamoe (NanamixTomoe), Mizuto (MizukixTomoe), Tokura (TomoexKurama)
BEST POSTAVA:
Mizuki, Kurama, Tomoe🖤
BODY: 10/10