4

407 15 0
                                    

Тази нощ със сигурност беше една от най - силно разразилите се бурии в рамките на 6 месеца. Въртях се неспокойно в леголото си, като постоянно сменях позата, местех възглавницата, отвивах се и се дразнех, че не мога да заспя.  Страшен гръм разцепи небето, при което подскочих цялата.
- По дяволите - погледнах телефона си - часът беше 2:30. Последваха още няколко силни гръмотевици, а аз вече се плашех. В стаята ми падаха ужасяващи сенки от дърветата навън. Стиснах очи, поех си дъх и се изправих. При контакта със студения под тялото ми сякаш още повече се вкамени.
- Още малко и ще си в безопасност - прошепнах си. От малка имах страх от  тъмното, а гръмотевиците само влошаваха нещата.

Открехнах внимателно вратата на стаята му.
- Хари? - казах тихо. - Хари, спиш ли?
Не получих отговор..единството, което чувах беше фученето на вятъра.
- Хари - погалих лицето му, при което той се размърда
- Елинор? Какво има? - повдигна се и ме погледна.
- Бурята..не мога да заспя
- О - простена.. и за момент си помислих, че ще ме отпрати.
- Ела тук, малката - направи ми място в топлото му легло. Не чаках втора покана, сгуших се до него.
- Всичко е наред - галеше нежно гърба  ми и ме целуна по челото. - Батко ти е тук.
Умът ми се откъсна от всякакви други мисли.  Ръцете му бяха най - хубавото място на света, където съм била.

Събудих се от тежестта върху гърдите си, или поне върху едната си гърда. Опитах се да се изправя, но не можах. Какво може да е това?
Отворих очи - пред мен тялото на Хари се повдигаше и отпускаше ритмично и спокойно. Разрошените му къдрици още малко щяха да влязат в устата ми, а той очевидно използваше гърдата ми за възглавница.
- Сънчо - опитах се да преместя главата му, не помръдна.
- Още малкооо - измрънка..
- Хари, малко ми убиваш, сплескал си ме..
- Много е удобно.
- Гърдата ми, Хари!
Най - накрая получих реакция от негова страна. Подпря се на двете си ръце и ми се подсмихна сънено .
- Какво за гърдите ти?
- Ами, ако продължаваш така съвсем ще ги сплескаш.
- Не мисля,  че има такава възможност, любов, много са удобни - намигна ми.

Той любов ли ме нарече? Усетих как топлина се разнася по бузите ми. И след това забелязах - Хари спеше гол, само по боксерки.
- А сега ще ме оставиш ли да се наспя? - нацупи се леко и легна на корема ми. Започнах да галя с нокти голата кожа на гърба му.
- Ммм - изръмжа - харесва ми.

Влюбена в брат си (FANFICTION  - Harry Styles )Where stories live. Discover now